تست ویژه مردان مجرد  /  با کدام زن عاشق خوشبخت می شوید !

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این تست به شما کمک می کند خودتان را بهتر بشناسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

 تصویر 1

شما مانند یک زن آرام و دوست داشتنی به نظر می رسید که با کسی درگیر نمی شود اما فقط کسانی که شما را کمتر می شناسند این دیدگاه را نسبت بهتان دارند چرا  که در واقع وقتی کسی از خط قرمز های شما عبور کند با رفتار و اخلاقی از سمت شما رو به رو می شود که دیدنی است !

تصویر 2

شما زنی قوی و مستقل هستید که عادت دارید فقط به خودش تکیه کنید. خیلی ها شما را بانوی حاکم و سنگدل می دانند که تا حدودی اینطور است. شما برای آزادی مالی و اخلاقی خود ارزش قائل هستید و برایتان مهم است که دیگران به نظر شما و مرزهای شخصیتان اهمیت دهند.

تصویر 3

سبک، تکبر و آزادی کلماتی هستند که می توانند شما را توصیف کنند. شما به دنبال تشکیل خانواده و به عهده گرفتن نقش یک زن خانه دار نیستید. در این مرحله بیشتر جذب زندگی آزاد و بدون تعهد و ماندگاری می شوید. ممکن است خیلی زود نظر خود را تغییر دهید، اما کسی باید شما را تشویق کند که این کار را انجام دهید.

تصویر 4

شما ایده آل ترین تیپ یک زن هستید. این در مورد شماست که مردها می گویند: "من می خواهم تو همسر من باشی." شما همیشه می خواستید خانواده ای داشته باشید که در آن عشق، مراقبت و احترام حاکم باشد. خوشبختی زنانه نمی تواند باعث لبخند زدن شما نشود زیرا شما سزاوار آن هستید. همیشه به خودتان وفادار بمانید و شاد باشید.

کدخبر: 771153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟