تست : یک پروانه انتخاب کنید ! / اعتراف به عشق تان سخت است !

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در اساطیر باستان، پروانه اغلب نماد روح انسان است. همچنین در زمان های قدیم مردم بر این باور بودند که پروانه برای خدا دعا می کند حال این تست از شما دعوت می کند تا یکی از 5 پروانه را انتخاب کنید و باور و شخصیت  های پنهان خودتان را بشناسید.

پروانه 1

تست

قسمت های بالایی بال های این پروانه تیره تر است. برای افرادی که این پروانه را انتخاب می کنند، رهایی از برخی اصول یا محدودیت های اعمال شده دشوار دیده شده است . بیان افکارشان برایشان سخت است، از بیان آن با صدای بلند خجالت می کشند. آزمایش نشان می دهد که احتمالاً شخصی در نزدیکی شما وجود دارد که دائماً از شما انتقاد و در مورد هر یک از اقدامات شما اظهار نظر می کند و شاید این موضوع باعث خجالت و سخت بیان کردن مشکلاتتان شده است.

پروانه 2

اغلب اوقات حواستان پرت است و نمی توانید به راحتی انتخاب و تصمیم بگیرید با این حال فکری برای این وضعیتتان بکنید.

پروانه 3

تست

ثبات برای شما مهم است، اما شما اهمیت آن را بیش از حد جلوه دادید به طوری که از هرگونه تغییر فراری هستید.

پروانه 4

شما یک راز نگه دارید و مجبور هستید در مورد هر چیزی سکوت کنید و این شما را دیوانه می کند. اگر می خواهید زندگی کاملی داشته باشید، ممکن است لازم باشد رازی را فاش کنید.

پروانه 5

تست

اعتراف کردن عشقتان به کسی برایتان سخت است . حتی اگر احساس قوی دارید، بهتر است آن را برای خود نگه دارید. این آزمون نیاز به جسور بودن دارد ، نترسید شادی در انتظار شماست.

کدخبر: 771093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟