تست : یک گلدان انتخاب کنید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، برای اینکه بدانید در آینده چه چیزی در انتظار شماست ، پیشنهاد می کنیم یک تست انجام دهید. یکی از گلدان ها را انتخاب کنید و آن چه را که برای شما پیش بینی می کند بخوانید.

 گلدان 1

گلدان

شما همیشه طلوع خورشید را خواهید دید و همه چیز در اطراف شما روشن است . تسلیم ناامیدی ها نشوید، خوشبختی در راه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است ناامید نشوید و به اتفاقات آینده خوشبین باشید . زندگی سختی داشتید اما توانستند جان سالم به در ببرید این بدان معنا است که شما ذاتاً فردی سرسخت و عاقل هستید.

 گلدان  2

از کائنات تشکر کنید که به شما کمک می کند تا تمام خواسته های خود را برآورده کنید. شادی که انتظارش را می کشید تا 3 ماه دیگر به سراغتان می  آید . موفقیت همیشه در کنار شماست.

گلدان 3

گلدان

هرج و مرج در زندگی شما برای مدت طولانی ادامه دارد و رسیدن به موفقیت واقعی را دشوار می کند . هدف واضح و مشخصی دارید که دستیابی به آن دشوار خواهد بود. شجاع باشید و سعی کنید به جلو حرکت کنید.

 گلدان 4

شما باید درک کنید که گذشته را باید در گذشته رها کرد. خوب یا بد آن را رها کنید . نکته کلیدی این است که درک کنید آینده ای وجود دارد و اتفاقات مثبت بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. ادامه بدهید، لحظات خوشایند زیادی در زندگی شما است که باید از آن ها لذت ببرید.

 گلدان 5

گلدان

خستگی مداوم شما را آزار می دهد. نترسید، دوره سیاه به پایان رسیده است، اکنون اتفاقاتی در زندگی شما آغاز می شود که فقط لذت و لذت را به همراه خواهد داشت. این می تواند یک تعطیلات طولانی مدت، عشق جدید، دریافت هدایا یا پاداش های پولی باشد. دوران منفی از زندگی شما می رود و شما دوباره به اطرافیان خود لبخند، شادی و آغوش گرم هدیه خواهید داد.

 

کدخبر: 771070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟