تست : چه چیزی در کیف خود حمل می کنید ؟

به گزارش گروه ترجمه رکنا، برخی از وسایل هستند که خانم ها همیشه در کیف دستی خود حمل می کنند که این وسایل می توانند ویژگی خاص را در مورد شخصیتشان آشکار کنند. می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ کیف دستی خود را باز کنید و ببینید داخل آن چیست. چه چیزی را همیشه با خود حمل می کنید؟

1 - لوازم آرایشی

شما خوشحال هستید که از خودتان مراقبت می کنید و برای هر موقعیتی عالی به نظر می رسید. شما فردی بسیار ساکت و احساسی هستید، بنابراین اطرافیان شما معمولا از همراهیتان لذت می برند.

2 - کتاب

کسانی که کتابی را با خود حمل می کنند افراد باهوشی هستند که دوست ندارند زمان را تلف کنند و می خواهند هر دقیقه را عاقلانه بگذرانند. به احتمال زیاد شما فردی بسیار درونگرا هستید.

3 - وبلاگ

چنین افرادی بسیار قابل اعتماد ، عملی و بسیار منظم هستند .  علاوه بر این، شما تمایل دارید که کنترل تمام جنبه های زندگی خود را به دست بگیرید.

4 - لوازم التحریر

 بسیار خلاق هستید و همیشه برای خلق چیزهای جدید آمادگی دارید . برای شما مهم است که وقتی ایده ای را در ذهن می پرورانید آمادگی اجرای آن را داشته باشید خواه این یک شعر یا نقاشی باشد خواه یک آهنگ ! 

5- غذاها و نوشیدنی ها

اگر همیشه این چیزها را حمل می کنید، احتمالاً زنی هستید که فرزندان خردسالی دارید. همه ما می دانیم که مادران چقدر بی تاب فرزندانشان هستند، بنابراین این مادران هستند که همیشه آماده نگهداری و مراقبت از فرزندانشان هستند .

6- دستمال های کثیف و سایر زباله ها

شما به محیط زیست احترام می گذارید. از گذاشتن زباله در بیرون متنفرید و می‌خواهید آن‌ها را در کیف خود نگه دارید تا زمانی که سطل زباله را پیدا کنید. شما فردی بسیار قابل توجه و محترم هستید و هر کاری که می توانید برای کمک به دیگران انجام می دهید.

کدخبر: 771056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟