تست : کدام قلب را انتخاب می کنید ؟! / احساستان را بشناسید !

به گزارش گروه ترجمه رکنا ، قلب خود را انتخاب کنید و دریابید که عشق از نظر شما چیست ؟ این تست نشان می دهد که چگونه می توانید عشق بورزید و چگونه در یک رابطه پایدار باشید .

1. قلب در کف دست

تست

شما فردی دوست داشتنی، فداکار و بردبار هستید، هر چه دارید را به شخص دیگری می دهید. وقتی عاشق می‌شوی، خودت را به طور کامل به آن شخص نشان می‌دهی و همه چیز خود را متعلق به او می دانی.

2. قلب قفل شده

شما عاشق ذهن هستید نه قلب. به محض این که متوجه شدید که شخصی احساسی تان شما ارزش احساسات شما را ندارد، بلافاصله از رابطه و عشق ورزیدن به او دست می کشید.

3. قلب انتزاعی

تست

 

تخیل بسیار بالایی دارید.شما به راحتی عاشق شده و به راحتی فارغ می شوید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بنابراین یک رابطه کوتاه مدت برای شما مناسب است. شما دوست ندارید وارد یک رابطه طولانی مدتی شوید که بعد از آن طعم وابستگی را تجربه کنید .

4. قلب گل

 

یک زندگی ساده برای شما مناسب نیست. اگر در رابطه شما عشقی وجود نداشته باشد عصبی خواهید شد. احساسات و ابراط علاقه شما را آرام می کند و آن چه برای شما اهمیت دارد خود شخص نیست، بلکه سرانجام رابطه ای است که با او دارید .

5. قلب آتشین

تست

شما با تمام وجود عاشق می شوید ، خودتان را مالک شخص و احساساتتان می دانید ، اگر عاشق شوید باید آن فرد تمام و کمال متعلق به شما باشد اما اگر زمانی متوجه خیانت در رابطه تان شوید برای همیشه غمگین و دل خسته می مانید.

6. قلب دوخته شده

شما به عشق اعتقاد ندارید و به راحتی دلت می شکنید.

کدخبر: 771052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟