تست : به کمک کدام یک از 4 گزینه می روید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تصویر زیر نگاه کنید ، 4 موقعیت حساس در خانه وجود دارد . با انتخاب این که به سراغ کدام یک از آن ها می روید می توانید متوجه شخصیت پنهانتان شوید .

1.کتری را خاموش کنید

اگر کتری را انتخاب کنید، به این معنی است که شما فردی پرشور و پاسخگو هستید. شما به راحتی می توانید تصمیم بگیرید و هیچکس نمی تواند در مسیر و اهداف شما دخالت کند. از موقعیت های عادی به راحتی خسته می شوید. شما مراقب امنیت خود هستید و چیزهای ناگهانی را دوست ندارید.

2. به تلفن پاسخ دهید

پاسخ دادن به تماس های تلفنی نشان می دهد که شما فردی دقیق هستید و رفتار خوبی با دیگران دارید. شما همیشه آن چه را که درست است انجام می دهید و به علت روحیه کارآفرینی که دارید قادر به انجام بسیاری از کارها در یک زمان هستید. خوشبختانه به راحتی می توانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید .

3. کودک را آرام می کنید

اگر به کمک کودک گریان بروید نشان می دهد شما آماده کمک به دیگران هستید و حاضرید خود را فدای بقیه کنید. فردی هستید که از تنهایی می ترسید و عادت دارید عصرها زمان زیادی را با خانواده خود بگذرانید.

4. سگ را از خراشیدن مبلمان منع کنید

اگر به سراغ سگ بروید نشان می دهد شما فردی بسیار تمیز هستید که از هرج و مرج و کثیفی در خانه خوشتان نمی آید و باید همه چیز برای آرامش ذهن شما آماده باشد . شما به مادیات و شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهید و فعالیت دارید.

کدخبر: 771008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟