تست : مرد داخل عکس خواستگار کدام دختر است ؟ / زبان بدن را بشناسید !

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تصویر زیر خوب نگاه کنید ، به نظر شما مرد داخل عکس به کدام یک از دختران علاقه دارد ؟ باید با توجه به زبان بدن و علم به این موضوع به تست زیر جواب بدهید.

روانشناسان توصیه می کنند که به تجزیه و تحلیل زبان بدن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا برخی از علائم زبان بدن ممکن است گویاتر از هزاران کلمه باشند. پیشنهاد می کنیم یک تست کوتاه امتحان کنید تا ببینید آیا سیگنال های زبان بدن را به خوبی درک می کنید یا خیر.

همانطور که آلن پیز در کتاب زبان بدن خود می نویسد، نشانه های زیادی از علاقه مردان به زنان وجود دارد که با علم به زبان بدن می توانید متوجه آن شوید .

هنگام برقراری ارتباط چهره به چهره، می توان به نکات مختلفی مانند گشاد شدن مردمک چشم، بستن دست روی کمر و ... توجه کرد. اما اگر مردی در جمع چند دختر باشد، فهمیدن این که او به چه کسی علاقه مند است آسان نیست و اینجا است که زبان بدن می تواند به این موضوع کمک کند.

به عکس دقت کنید ، به نظر شما مرد داخل  تصویر به کدام دختر تمایل دارد ؟ با توجه به زبان بدن ، مرد داستان به دختر شماره 3 کشش و علاقه دارد چرا که متمایل شدن بدنش به سمت دختر و حالت کفش هایش که به سمت دخترک کشیده می شود نشان می دهد دو دختر دیگر موفق به جلب توجه نشدند و دختره شماره 3 توجه او را معطوف به خود کرده است .

 
کدخبر: 771005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟