تست : یکی از شاهزاده ها را انتخاب کنید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تمایل به احساس راحتی برای هر شخصی طبیعی است . همه آدم ها سعی می کنند در خانه خود گرما و آرامش را حفظ کرده و هرچیزی که مربوط به کار و دنیای بیرون است را رها کنند . اکنون تستی جذاب برای شما آماده کردیم که به شما کمک می کند خصوصیات پنهان شخصیت یک زن را با هم بشناسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمد لباس های خود را بررسی کنید و ببینید به کدام شاهزاده شباهت دارید .

دلبر

اگر شاهزاده خانم دیو و دلبر را انتخاب کنید همیشه و همه جا حتی در خانه مثل یک ملکه لباس می پوشید و رفتار می کنید .می توان با یک نگاه سنجید که شما از آن دسته خانم هایی هستید که به لباس های خانگی شان اهمیت می دهند و همیشه لباس های زیبای خانگی می خرند.

تو چه جور زنی هستی

پری دریایی

اگر انتخاب شما پری دریایی  است، پس از آن دسته زنانی هستید که دوست دارند لباس های گشاد بپوشند. یا فکر می کنید پیراهن شوهرتان بهترین لباس خانگی است.

سفید برفی

شما زن تمیزی هستید که عادت ندارید لباس های گران قیمت بپوشید ، در عین سادگی لباس های شیک و خوب به تن می کنید .

 

تو چه جور زنی هستی

زیبای خفته

زنانی که زیبای خفته را انتخاب می کنند اغلب زنانی هستند که با حوله در خانه می گردند موقع آشپزی ، خانه داری و حتی همسرداری !

سیندرلا

شما در حال آماده شدن برای آنچه خواهران شرور به شما داده اند. یک جایی لکه است، یک جایی سوراخ است. در مجموع، شما قطعا به توپ های شاهزاده نمی روید! در هر صورت، شرم آور است که با چنین لباسی در خیابان بیرون برویم.

 

تو چه جور زنی هستی

آلیس در سرزمین عجایب

کمد لباس شما پر از لباس هایی است که بدون هیچ تناسبی در کنار هم قرار گرفتند و این نوع لباس و کمد مخصوص خانم هایی است که دائم در حال تغییر و غیرقابل پیش بینی هستند .

کدخبر: 770945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟