تست : کدامیک از  4 زن را انتخاب می کنید ! /  خودتان را بشناسید !

شما برای سادگی ارزش قائل هستید. انتخاب شما نشان می دهد که سادگی برای شما بسیار مهم است. وقتی چیزی زندگی شما را پیچیده و مختل می کند از آن متنفر می شوید . شما ترجیح می دهید با لذت زندگی کنید و از هر لحظه زندگی تان لذت می برید . شما خوش بین و کمی واقع گرایی هستید.شما با قلبتان تصمیم می گیرید نه با ذهنتان.

تست شخصت شناسی

شما می دانید که برای رسیدن به هر چیزی در زندگی تان باید بجنگید و طلب کنید . چهره و نوع رفتارتان نشان می دهد فردی پرخاشگر و جاه طلب هستید و وقتی متوجه می شوید کاری مانده که در توان شما است به خوبی آن را انجام می دهید که این باعث حسادت و گاهی تحسین می شود .

تست شخصت شناسی

 

شما فردی خلاق هستید که می توانید رویاپردازی کنید. ایده های جالبی در سر می پرورانید و با این که امکان دارد اجرا هم نشود باز هم به آن امید دارید . روح شما همیشه جوان است و با رویا پردازی زندگی تان را شاد نگه می دارید . با تشویق اطرافیان می توانید ایده های ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید .

تست شخصت شناسی

شما یک رئالیست واقعی هستید. فرد لجبازی نیستید اما به راحتی هم تغییر نظر نمی دهید . همیشه آماده یادگیری هستید و اطلاعات را جذب می کنید . همه چیز زندگی برای شما جالب و دیدنی است .

کدخبر: 770885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟