تست : کدام کفش را انتخاب می کنید

 تست شخصیت شناسی در انواع مختلف وجود دارد. تست شخصیت شناسی به روانشناسان کمک زیادی می کند . برای شناخت بهتر خود می توانید تست شخصیت شناسی انجام دهید. کافی بگویید در این تست شخصیت شناسی اول کدام کفش را انتخاب می کنید ؟ شما با پاسخ دادن به این تست شخصیت شناسی می توانید به شخصیت خود بیشتر پی ببرید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، شخصیت خودتان را با انتخاب دقیق یکی از این 6 نوع کفش بشناسید .

شما زنی بسیار زیبا و مهربان هستید همین رفتار شما دیگران را به سمتتان جلب می کند . زنانی که این نوع کفش را انتخاب می کنند بسیار شهوتی و رفتار شهوانی دارند که مردان را به سمت خود جلب می کند . شما مدام عاشق مردان می شوید و بازیگوشی و معاشقه های زیاد شما مردان را به سمتتان می کشاند . شما از توجه مردان بسیار لذت می برید .

شما اصولا فردی هستید که می دانید از زندگی چه می خواهید . بسیار مغرور و اصولگرا هستید و بی عدالتی را نمی توانید تحمل کنید . شما نه تنها در نقاط قوت بلکه در نقاط ضعفتان هم توانایی مدیریت دارید . شما فردی هستید که استقلال را در زندگی تان پرورش دادید .

معمولاً به آنچه می خواهید می رسید و مقاومت در برابر خواسته هایتان برایتان سخت است. شما قوی، با اراده، بیانگر و پرشور هستید. شما عاشق توجه هستید! شما فردی شجاع، خلق و خوی گرم، اراده عالی برای پیروزی، خوش بینی هستید و دوست دارید ارتباط برقرار کنید و دوستان زیادی پیدا کنید. در عین مغرور بودن فردی انسان دوست هستید که حتی به همسایه خود هم یاری می رسانید.

افرادی که این نوع کفش را انتخاب می کنند تاثیر خوبی بر دیگران دارند . این افراد بسیار کنجکاو و شجاع هستند و با هر شرایطی در زندگی سازگار هستند . شما فردی پر تلاش هستید که دائما در حال یادگیری و ارتقا هستید بنابراین در طول زندگی دائم به دنبال چیز های جدید هستید .

شما فردی مرموز هستید که خیلی سخت به دیگران اعتماد می کنید . علاقه ای به این که غریبه ها را وارد زندگی شخصی تان بکنید ندارید و تحت هر شرایطی احساساتتان را کنترل می کنید . شما همیشه در هر مرحله از زندگی به هر چه که می خواهید می رسید.

شما فردی فردگرا هستید. هماهنگی و آرامش را ترجیح می دهید و به سادگی برای لذت و تحت تاثیر قرار دادن مردان طراحی شده اید. شما نیاز به حمایت دارید زیرا دنیای درونی شما بسیار ملایم و آسیب پذیر است . هیچ کس با شما خسته نخواهد شد چراکه بلند پرواز و عاشق رویاپردازی هستید .

 
کدخبر: 770882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟