تست : کدام فرم لب متعلق به شماست؟ / خودتان را بشناسید ! + تصویر

به گزارش گروه ترجمه رکنا ، به تصویر زیر نگاه کنید ، کدام یک از این لب ها متعلق به شماست ؟ در این تست با انتخاب آن شخصیتتان را به خوبی بشناسید .

تست شخصیت شناسی

1لب

افرادی که دارای لب شماره 1 هستند فردی اهل معاشرت و عاشق شرکت در مجالس و مهمانی هستند . به دلیل سخاوت و مهربانی که دارند اغلب اوقات تاثیر گذاری به سزایی در اطرافیانشان دارند . این افراد به دلیل محبوبیتی که دارند اولین کسانی هستند که در مهمانی و سفر های دسته جمعی دعوت می شوند .

2 لب

افرادی که لب بالایی نسبت به لب پایینی شان چاق است تمایل زیادی برای خیر و صلاح دیگران دارند ، مهربان و همدل هستند و برایشان مهم است که مرکز توجه دیگران قرار گیرند و وقتی توسط کسی یا کسانی نادیده گرفته می شوند بسیار واکنش نشان داده و رفتار های نامناسبی از خودشان نشان می دهند.

3 لب

این شکل لب معمولاً برای افرادی است که متحرک و ماجراجو هستند. آنها عاشق سفر، لذت بردن از زندگی و تفریح ​​هستند. این افراد کاملاً معتقدند که زندگی برای لذت کامل آفریده شده است و به سختی دنیا را بد و با بدبینی دیگران زندگی می کنند ، این افراد با خلاقیت و هوشی که دارند زندگی را زیبا می بینند.

4 لب

افرادی که لب های متقارن دارند هماهنگی و تعادل در زندگی شان وجود دارد .  آنها دوستان و همکاران زیادی دارند با این حال رفتاری محتاط دارند که شاید از نظر دیگران آن ها را فردی متکبر نشان بدهد . این افراد ذهن و منطق را بالاتر از احساسات و عواطف قرار می دهند .

5 لب

وقتی صحبت از افرادی با لب‌های نازک می‌شود کسانی هستند که تنهایی را دوست دارند و به تنهایی کار می کنند . این افراد ازدحام و شرکت در مجالس بزرگ را دوست ندارند و نمی توانند تحمل کنند . این افراد با وجود این که تنهایی را دوست دارند اما وقتی قلبشان را به روی کسی باز می کنند دوستی و وفاداری را تا آخرین حد به اطرافیانشان نشان می دهند .

6 لب

افرادی که لب‌های کوچک و گوشتی دارند کسانی هستند که دوست دارند به عزیزانشان کمک کنند و در خیریه ها نقش به سزایی داشته باشند . این افراد اصولا رهبران خوبی هستند و با روحیه خیرخواهی که دارند توجه اطرافیان را به خود جلب می کنند.

کدخبر: 770866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟