متولدین کدوم ماه همه را می رنجانند ؟ / رفتار عجیب شان چیست >!

روانشناسی مطالعه ذهن و رفتار است که شامل تأثیرات زیست شناختی، فشارهای اجتماعی و عوامل محیطی است.روانشناسی بر چگونگی تفکر، عملکرد و حس افراد تاثیر می گذارد. روانشناسی با استفاده از علم روانشناسی، روانپزشکان (متخصص اعصاب و روان) و روانشناسان به معالجه اختلالات روانی و شناخت روان انسان ها مشغول اند.روانشناسی یک رشته علمی گسترده و متنوع است که شامل مطالعه اندیشه، رفتار، پیشرفت، شخصیت، احساسات، انگیزه و موارد دیگر می شود.روانشناسی هم یک رشته کاربردی و هم دانشگاهی است که هم برای افراد و هم به طور کلی برای جامعه مفید است.

روانشناسی

متولدین چند ماه سال که به افراد همیشه مخالف معروفند

متولد بعضی از ماه ها هستند که هرگز در مورد هیچ چیز با دیگران توافق نظر ندارند؛ یعنی شما هر چه که بگویید، آن ها راهی برای مخالفت کردن پیدا می کنند که به آنها افراد همیشه مخالف هم می‌ گویند. در این قسمت قصد داریم که آن ها را طبق طالع بینی به ترتیب به شما معرفی کنیم.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها کم‌ترین میزان موافقت با دیگران را دارند و همیشه چیزی برای مخالفت کردن پیدا می کنند. آن ها افراد لجبازی هستند. مخصوصاً اگر آن ها را مجبور به این کنید که کاری را انجام دهند یا بخواهید برایشان برنامه ریزی کنید که همه چیز خیلی بدتر پیش خواهد رفت. انتظار نداشته باشید که اردیبهشتی ها هر چیزی را قبول کنند یا با شما موافقت کنند. آن ها افراد نفوذ ناپذیری هستند و چیزی که خودشان فکر کنند درست است را انجام می دهند.

روانشناسی

مرداد

مرداد ماهی ها همیشه یک دلیل خوب برای مخالفت کردن پیدا می کنند. آن ها هم رگه های لجبازی دارند و می خواهند همیشه حرف اول را بزنند و با دیگران متفاوت باشند. زمانی که از چیزی ناراحت باشند، تمام سعی شان را می کنند تا حال خودشان را خوب کنند اما خیلی به توصیه‌ های شما توجه نمی کنند و حرف خودشان را بیشتر قبول دارند و به خاطر همین کم‌تر پیش می‌ آید که ببینید با چیزی موافقت کرده اند.

آبان

آبان ماهی ها افراد متعادلی هستند و می توانید روی آن ها حساب باز کنید اما توقع نداشته باشید که با همه حرف های تان موافقت کنند؛ زیرا لجبازی در آنها زیاد است. این که شما بخواهید چیزی را به آن ها دیکته کنید، وضعیت را بدتر می کند و شاید موافقت کردن آن ها تقریبا یک اتفاق غیر ممکن می باشد.‌ حرف، رای و نظر خودشان را دارند و نمی‌ توانید چیزی را که تصمیم گرفته اند؛ تغییر دهید.

روانشناسی

 

کدخبر: 770759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟