طالع بینی  / متولدین این ماه ها  تن به ازدواج نمی دهند؟!

به گزارش گروه ترجمه رکنا و به نقل از tandfonline ، در آگوست 1971 یک تست از 3392 زوج متاهل در اداره ثبت آمستردام برای مطالعه رابطه احتمالی بین ماه تولد افراد و انتخاب شریک زندگی انجام شد. تجزیه و تحلیل آماری داده ها نتایج زیر را به دست آورد .در این آمار مشخص شد که متولدین چه ماه هایی تن به ازدواج و زندگی مشترک نمی دهند.

فروردین

فروردین ( April - March )

متولدین فروردین افرادی با محبت و علاقه هستند . این افراد بسیار راحت ابراز علاقه می کنند اما در مسائل احساسی به خودشان سخت نمی گیرند و با ازدواج و انتخاب شریکی زندگی خودشان را در گیر تعهد و مسئولیت نمی کنند . این افراد به نظرشان حتی اگر مجرد هم بمانند مشکلی ندارد !

خرداد

خرداد (  May -June )

 متولدین خرداد کنجکاو و پر هیاهو هستند . این افراد دائما با جنب و جوش و فعالیت زیاد اجتماعی سعی بر یادگیری دارند و همین خلق و خوی آن ها باعث شده تا با افراد زیادی برخورد داشته باشند .خرداد ماهی ها اهل ریسک هستند و با همین خصوصیت اخلاقی توانستند بسیاری از کار های هیجان انگیز زندگی شان را به انتها برسانند . متولدین خرداد ازدواج را جدی نمی گیرند و معتقدند حتی اگر تا همیشه مجرد هم بمانند با این مسئله مشکلی ندارند.

 

شهریور

شهریور (  August - September )

شهریور ماهی ها افراد رمانتیکی نیستند و به مسائل عاطفی و عاشقانه توجهی ندارند . این افراد زندگی شان را به شیوه و روش خودشان پیش می برند و به هیچ عنوان تحت تاثیر افراد دیگر در زندگی قرار نمی گیرند به همین خاطر طبق این آمار بسیاری از متولدین شهریور تا ابد مجرد می مانند !

آبان

آبان ( October- November )

افراد متولد آبان بسیار منطقی هستند و به جای قلب با عقلشان تصمیم می گیرند . این افراد تا زمانی که شناخت کافی نسبت به شریک احساسی شان نداشته باشند تصمیم به ازدواج نمی گیرند و غالبا تنها هستند .متولدین آبان زمانی که احساس کنند صد در صد با طرف مقابلشان خوشبخت می شوند ازدواج می کنند.

آذر

آذر ( November - December )

متولدین آذر بسیار خلاق و پر انرژی هستند و همین انرژی و شادی در زندگی شان باعث شده تا به راحتی تصمیم به ازدواج نگیرند و متاسفانه به راحتی هم تن به زندگی مشترک نمی دهند . طبق این آمار آذر ماهی ها گمان می کنند با ازدواج روند و شیوه زندگی شان تغییر می کند و نمی توانند به راحتی به زندگی پر هیاهویشان برسند و در نتیجه ترجیح می هند برای همیشه مجرد بمانند تا با ازدواج زیر بار تعهد و مسئولیت بروند.

بهمن

بهمن ( January - February )

بهمن ماهی ها افراد آزاد و بدون شرطی هستند . این افراد زندگی آرام و طبیعی خودشان را حاضر نیستند با ازدواج به چالش بکشند . افراد متولد بهمن هم تن به ازدواج به آسانی نمی دهند.

کدخبر: 770704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟