مبلغ یارانه بهمن ماه چقدر شد ؟! + زمان دقیق واریز

یارانه یکی از بحث های مهم این روزها است. طبق گفته برخی از مسئولین قرار است میزان یارانه نقدی و معیشتی پس از سال ها پرداخت، افزایش یابد. بحث حذف ارز 4200 تومانی نیز این مساله را پررنگ تر می نماید که پس از آن کالاهای اساسی گران می شود و لازم است به همان تناسب یارانه ها نیز افزایش یابد. محسن رضایی چندی پیش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما گفت: طبق لایحه بودجه قرار بود یارانه‌ ها را برای سال آینده دو برابر کنیم، اما آقای رئیس جمهور تاکید کرد که افزایش یارانه‌ ها برای سه ماه باقی مانده سال نیز اعمال شود. یعنی طبق گفته رضایی قرار بود که یارانه ها در ماه های پایانی سال دی ، بهمن و اسفند ماه با افزایش دو برابری مواجه شود. اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش رکنا اقتصادی، نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، «امید حاجتی» افزود : بیست و هفتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز یکشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گفته وی، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

همچنین، چهاردهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

کدخبر: 767733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟