مدلینگی جنجالی الهام حمیدی بعد از عمل های زیبایی + فیلم شوکه کننده!
حجم ویدیو: 3.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

الهام حمیدی بازیگر کشور دارای لیسانس حسابداری است. الهام حمیدی دوبار ازدواج کرده است. در حال حاضر الهام حمیدی مادر دو فرزند است. الهام حمیدی از 7 سالگی بازیگری را شروع کرده است. الهام حمیدی در سریال همه چیز آنجاست ایفای نقش کرده است.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی  متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد .میزان تحصیلات وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد . او برای برای دوم ازدواج کرده است. الهام حمیدی جدا از بازیگری به مزون لباس داشت و به اینکار درکنار بازیگری مشغول بود.

طلاق الهام حمیدی

بازیگر معروف الهام حمیدی نخستین بار درسال 76 در سن کم بیست سالگی قبل از شروع بازیگری و معروف شدن ازدواج کرد، اما این ازدواج دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

خانواده الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است و این استعداد هنری به نوعی درخانواده الهام حمیدی ارثی است، همین انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.

آغاز بازیگری

در همان ابندا در سن هفت سالگی نخستین جایزه بازیگری خودرا در منطقه گرفتم و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کردم تا این که کنار رفت و دوبار با کلاس های‌ بازیگری بازگشت ، درسال 1379 وقتی بیست و سه ساله بود از همین کلاس های‌ بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و نخستین بار جلوی دوربین رفت.

کدخبر: 766204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟