جنجال سانسور این سکانس گشت ارشاد ۳  + فیلم را ببینید
حجم ویدیو: 5.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17

پروژه ساخت گشت ارشاد 3 به تازگی تمام شده است. در گشت ارشاد 3 تمامی بازیگران به جز حمید فرخ نژاد حضور دارند. بهنام بانی در گشت ارشاد 3 اولین تجربه بازیگری خود را تجربه کرده است. گشت ارشاد 3 هم مانند 2 سری قبل خود مورد استقبال قرار گرفت. در گشت ارشاد 3 ماجرا مجوز گرفتن برای یک کنسرت را مشاهده  می کنیم.

بیوگرافی گشت ارشاد 3

گشت ارشاد ۳ یا گشت ۳ فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی است که در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های گشت ارشاد (۱۳۹۰) و گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵) به‌شمار می‌رود. در این فیلم پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند. میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا از گروه بازیگران فیلم هستند.

مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اواخر خرداد ۱۳۹۹ در تهران آغاز شده بود و پس از ۲ ماه به پایان رسید.[۲] گشت ارشاد ۳ در ۲۶ آبان ۱۴۰۰ به‌صورت سینمایی در ایران اکران شد.

خلاصه داستان

حسن و عطا بعد از چند سال از آمریکا برمی‌گردند و به دنبال ماشین عباس آقا می‌روند که آن را به شخصی به نام پیکان که بهنام بانی نقش آن را ایفا می‌کند کرایه دادند و از آن می‌دزدند و بعد که با اون آشنا می‌شوند او به دنبال خوانندگی است که عطا و حسن به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرای وی به او کمک می‌کنند که درگیر اتفاقاتی نیز می‌شوند.

منبع:خبر انلاین

کدخبر: 765619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟