واکنش مجری سرشناس تلویزیون به شوخی گشت ارشاد با او + فیلم
حجم ویدیو: 3.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

با افزایش ویروس کرونا و ناراحتی‌های مردم فیلم گشت ارشاد 3 خنده بر لبان شما می آورد. فیلم گشت ارشاد 3 به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 1400 منتشر شد. گشت ارشاد 3 دنباله گشت ارشاد 1 و 2 است که طرفداران زیادی داشت. امیر جعفری از بازیگران گشت ارشاد 3 شوخی بامزه و جالبی را با نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا و زلال احکام شبکه انجام می دهد. در ادامه فیلمی که به شوخی جالب گشت ارشاد 3 با مجری زلال احکام پرداخته را ببینید.

بازیگران گشت ارشاد 3

در فیلم گشت ارشاد 3، هنرپیشه های مشهوری از جمله امیر جعفری , ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , ریحانه پارسا , بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و… حضور دارند.

فیلم جدید گشت 3 که در ژانر طنز تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

گشت ارشاد 3

حال در این روزها کلیپی از یکی از سکانس های این فیلم کمدی پخش شده است که در آن امیر جعفری شوخی بامزه و جالبی را با نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا و زلال احکام شبکه انجام می دهد که همین دست مایه طنز کاربران شده است. در این میان همین مجری نیز به این سکانس واکنش نشان داده است.

منبع : کول دانلود

کدخبر: 749989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟