عکس تلخ آریا عظیمی نژاد در مراسم خاکسپاری مادرش / عصرجدیدی ها تسلیت !

آریا عظیمی نژاد آهنگساز مطرح ایرانی چند روز پیش در سوگ پدر خود نشست.

عکسی از آریا عظیمی نژاد منتشر شده که او را در مراسم خاکسپاری پدرش منقلب و ویران نشان می‌دهد.

عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت 1352 است. آریا عظیمی نژاد موسیقی دان و اهنگ ساز است. آریا عظیمی نژاد در سال ۱۳۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شد. آریا عظیمی نژاد عضو گروه نوازندگان ارکستر محمد اصفهانی است.در ادامه بیوگرافی آریا عظیمی نژاد را میخوانیم.

قول عظیمی‌نژاد در خندوانه به کجا رسید؟

آریا عظیمی نژاد درباره قولش در برنامه «خندوانه» مبنی بر حمایت از ۵ استعداد خوانندگی، اظهار کرد: آثار زیادی، نزدیک به ۶ هزار ایمیل، دریافت کردم که همه آن‌ها دسته‌بندی و شنیده شد.

تعدادی از این آثار سطح کیفی پایینی داشتند و قابل ارزشیابی نبودند. حقیقتا شگفتی در میان آن‌ها ندیدم. همه نوع اثری برای من فرستاده شد از سنتی گرفته تا پاپ اما باید دید هرکس در هر ژانری چگونه کار خود را انجام می‌دهد.

عظیمی‌نژاد در ادامه گفت: ما تصمیم گرفتیم در یک برنامه مستقل تلویزیونی این برنامه را معرفی کنیم؛ نه در قالب مسابقه اما می‌خواستیم چالشی را در میان افرادی که انتخاب شدند به وجود بیاوریم.

برای تولید این برنامه با چند نفر صحبت کردم، بخش‌های خصوصی برای اسپانسرینگ آن وارد شدند اما هنوز از نظر من به نتیجه قابل قبولی نرسیدیم تا این کار را انجام بدهیم.

او تاکید کرد: آثار محفوظ هستند و من مترصد فرصت و محل خوبی هستم که بتوانیم این افراد را به بهترین شکل معرفی کنیم؛ اگر نتوانیم این برنامه مستقل را بسازیم در فصل‌های جدید خندوانه این قول را به ثمر می‌نشانیم.

 

کدخبر: 763130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟