عمو پورنگ هم ایران را ترک کرد / خوانندگی در هند + فیلم
حجم ویدیو: 1.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

عمو پورنگ  متولد مرداد در تهران است عمو پورنگ مجری و برنامه‌ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است عمو پورنگ از سال ۱۳۷۳ وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد عمو پورنگ پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود عمو پورنگ در سال ۱۳۷۶ با برنامه «ما و شما» که به انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد عمو پورنگ سال ۱۳۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد.

عمو پورنگ

داریوش فرضیایی مجری و بازیگر تلویزیون در این ویدیو در حال یادگرفتن زبان هندی و آموزش آهنگ اردک تک تک به چند شهروند هندی است.او هنوز نگفته که حضورش در هند همیشگی است یا به ایران بازخواهد گشت.

ماجرای رکوردشکنی عمو پورنگ در فضای اینترنت

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون گفت: علت دعوت از عوامل کلبه عمو پورنگ این است که با رکوردی خاص مواجهیم که طی این دهه بی سابقه است.

این مجموعه در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در اینترنت است و «کلبه عموپورنگ» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توانسته است به رکورد ۳۶ میلیون بازدید تاکنون دست یابد.

مدیرعامل تلوبیون درباره آمار این مجموعه نمایشی به صورت جزئی‌تر اظهار کرد: هر لحظه از شبانه روز ۹۲ کودک در تلوبیون برنامه را می‌بینند و به صورت هفتگی یک میلیون بازدید از برنامه وجود دارد.

در این مراسم همچنین به آماری از فصل‌های قبلی برنامه‌های تیم عمو پورنگ از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ اشاره شد که بیش از ۷۱ میلیون بوده است.

منبع: وقت صبح

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 760081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟