عکس خواهرزاده بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی می باشد بهنوش طباطبایی در حال حاضر مجرد است و ازدواج دوباره ای نداشته است بهنوش طباطبایی کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده است بهنوش طباطبایی به ورزش علاقه زیادی دارد و به طور حرفه ای ورزش می کند. بهنوش طباطبایی عکس خواهرزاده اش را منتشر کرد.

به گزارش رکنا، عکس خواهرزاده بهنوش طباطبایی در فضای مجازی منتشر شد.

 

بهنوش طباطبایی

عکس های جذاب بهنوش بختیاری

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی گربه ای پشمالو به نام نارنگی دارد. این گربه خانگی بندِ جان خانم بازیگر است و گاهی با او طوری حرف میزند گویی همسرش است. ناگفته نماند این حرکت در میان خانم های بازیگر به نوعی رقابت و و چشم و هم چشم تبدل شده و هرکدام یکی یک گربه در خانه هایشان دارند. از این ها که بگذریم بهنوش طباطبایی چند روز پیش به یک بچه گربه پناه داد و او را به فرزندی قبول کرد!

بهنوش طباطبایی

عمل های زیبایی خانم بازیگر برای خوشگل شدن

بهنوش خانم ظاهرا خیلی به حجاب اعتقادی ندارد و بسیاری از تصاویری و استوری هایی که منتشر می کند حجاب و پوشش مناسبی ندارد. او به تازگی هم یک عکس استوری کرده که با آرایش کامل بسیار زیبا و دلربا شده است. البته آنچه که در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفت عمل سانترال لب بهنوش بانو بود که چهره او را بسیار دلنشین تر کرد.

مدتی پیش ویدیویی از خانم بازیگر در حال دست به دست شدن است که برای سال 76 می باشد. آن زمان ها که هنوز عمل بینی میان خانم ها تبدیل به مسابقه نشده بود و چهره ها بیشتر نچرال بودند. در این ویدیو بهنوش طباطبایی بینی اش را هنوز عمل نکرده و زمین تا آسمان با چهره الانش فرق دارد که با نظرات منفی و تمسخر کاربران همراه شد.

 

بهنوش طباطبایی

کدخبر: 753063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟