عکس گوهر خیراندیش به مناسبت کریسمس

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان است. مدتی است که گوهر خیراندیش در خارج از ایران زندگی می کند. همسر گوهر خیراندیش، جمشید اسماعیل خانی هم از بازیگران توانا بود که درگذشت. گوهر خیراندیش با درخت کریسمس عکس گرفت . گوهر خیراندیش در جشن حافظ به ماجرای رقصیدن در عروسی دخترش واکنش نشان داد.

گوهر خیراندیش بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که بیشتر او را در نقش های طنز دیده ایم و با وجود سن بالایی که دارد اما همچنان ان بانمکی و شوخ طعی درونش هست.

گوهر خیراندیش

 گوهر خیراندیش یک پایش در ایرانی است و یک پایش در آمریکا. فرزندان خانم بازیگر در رفاه کامل اونور آبها زندگی می کنند و گوهر خیراندیش هم بخاطر فیلم و سریال هایی که دارد گاهی حجاب را رعایت کرده و گاه هم بیخیال آن می شود.

وی جدیدا بسیار پرحاشیه شده و تیکه های ریز و درشت زیادی هم در جمع و اینستاگرام میندازه! اما از این ها که بگذریم ظاهرا هنرمندان به خصوص خانم ها در ایران علاقه زیادی به رسم و رسومات اروپایی دارند. آن ها از هالووین گرفته تا کریسمس را اجرا می کنند و برای چشم و هم چشمی هم که شده عکساشونو تو اینستا به اشتراک می گذارند.

گوهرخیراندیش

حالا گوهر خانم هم همراه با نوه اش عکسی کریسمسی و خوشتیپ منتشر کرده که احتمالا در آمریکاست. اما نظرات کاربران جالب بود که یکی نوشت: رخت کریسمسشون مثه خیمه های یزیده که!

 گوهر خیراندیش را خیلی ها دوست دارند زیرا هنرمندی بانمک و پر انرژی است. اما نکته جالب اینجاست که تقریبا تنها بازیگریه که کشف حجاب کامل کرد اما همچنان ممنوع الکار نشده و بازی می کند.

گوهر خیراندیش

شایانیوز

کدخبر: 752461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟