کتک کاری همسر اول و دوم شهاب حسینی در فیلم معروف
حجم ویدیو: 7.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

شهاب حسینی از چهره های معروف و محبوب در سینما و سریال های نمایش خانگی است. بازی بی نظیر شهاب حسینی در سریال شهرزاد بر زیبایی این سریال نمایش خانگی افزود. شهاب حسینی در نقش عاشق اسم و رسم داری به نام قباد در این سریال ظاهر شد. در این سریال شهاب حسینی 2 همسر داشت. در سکانسی از این سریال همسر اول و دوم شهاب حسینی به درگیری پرداختند. در ادامه این بخش از سریال شهرزاد را مشاهده کنید.

در این ویدئو پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی که به ترتیب در نقش همسران اول و دوم شهاب حسینی بودند، با هم درگیر می‌شوند.

پرونده برای تهیه کننده شهرزاد

تهیه کننده شهرزاد در دادگاه: بالاترین رتبه آی‌ام بی‌دی در سریال‌های بخش خصوصی را دارم

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سیدمحمد امامی و ۳۳ متهم دیگر پرونده به ریاست قاضی مسعودی مقام در حال برگزاری است.

در ابتدای جلسه با دستور قاضی دادگاه، سیدمحمد امامی متهم ردیف اول پرونده در جایگاه قرار گرفت.

متهم امامی گفت: در ابتدا سخنم با اهالی رسانه است. بدیهی‌ترین خواسته من این است که به همان میزان که کیفرخواست را پوشش دادید دفاعیات من را نیز پوشش دهید. بزرگترین مشکل من طی این چند سال بایکوت رسانه‌ای بوده است.

وی افزود: در ادامه از ظلم بزرگی که در حق بازیگران شریف سریال «شهرزاد» شد و از آن‌ها به دلیل همه توهین‌هایی که به خاطر من صورت گرفته بود، با تمام وجود عذرخواهی می‌کنم و از نامه حمایتی که برای مرخصی من نوشتند کمال تشکر را دارم. از اینکه به خاطر این نامه مورد حمله رسانه‌های قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنم.

تشنه شهرت نیستم

این متهم گفت: من از کودکی کار کردم و ساخته‌ام و می‌سازم. تشنه شهرت نبودم و نیستم و از دقایق زندگی برای تحقق رویاهایم استفاده کردم و کارنامه‌ام مستندترین متن دفاعیه من است.

متهم امامی خطاب به نماینده دادستان گفت: آقای قهرمانی در تلاش هستی که زمینه برچیده شدن سفره صدها نفوذ را فراهم کنی و آنچه که گفتی و کردی فساد ستیزی نبود.

وی در ادامه با اشاره به عناوین برخی از سریال‌ها و فیلم‌هایی که خود در تولید آن‌ها نقش داشته است، افزود: این‌ها همه محصول ذوق و خلاقیت من در سینما است.

امکان دادخواهی از خدا را دارم!

متهم امامی در ادامه خطاب به نماینده دادستان گفت: من نیز امکان دادخواهی از خدا را داشتم و تا جایی که توانستم از جهان تصویر زیبا و امید بخش ساختم.

متهم ردیف اول افزود: دادستان وقتی ورود می‌کند که حق کشی عمومی صورت گرفته باشد؛ در همین حوالی مردی را می‌شناسم که کارآفرین است و جایزه دریافت کرد و قربانی هیاهویی شد که شما ساختید او کسی نیست جز سید محمد امامی مالک تصویرگستر پاسارگاد.

وی اضافه کرد: از سال ۹۰ تا ۹۸ وام تولیدی و ارز دولتی نگرفتم.

متهم امامی گفت: بالاترین رتبه آی‌ام بی‌دی در سریال‌های بخش خصوصی را دارم، محصول من پلی کربنات است و من وام صادراتی نگرفتم.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 752271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟