عکس نوید محمدزاده در یک مراسم
حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

نوید محمد زاده بازیگر سینما و متولد 1365 است نوید محمد زاده علاقه زیادی به فوتبال داردنوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده است نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد

نوید محمد زاده

چندی پیش که نوید محمدزاده در اکران خصوصی فیلم سینمایی آتابای ساخته نیکی کریمی شرکت کرده بود ناگهان یک دختر نوجوان که از طرفداران این بازیگر بوده او را در آغوش می گیرد. این دختر ابتدا قصد داشته عکس یادگاری بگیرد اما ناگهان این هوادار نوجوان نوید محمدزاده را در آغوش می‌گیرد. نوید که در عمل انجام شده قرار گرفته، از این حرکت تمکین می‌کند. این عکس حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

 

 

نوید محمد زاده

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده سوپراستار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی توسط کاربران فضای مجازی برای این زوج ایجاد شد. اخیرا خبر سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

قاب جدید از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

 نوید محمد زاده

    آشپزی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی

فرشته حسینی ویدئویی از همسر خود، نوید محمدزاده در حال آشپزی کردن برای او در خانه منتشر کرد.

حسینی در خصوص این ویدیو نوشت: «تو آشپزی می‌کردی و من به طور کامل در این فکر بودم که تو واقعیت داری یا خیالی هستی؟»

انتشار این ویدیو با واکنش هایی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

منبع: عرشه

 

کدخبر: 751789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟