ماجرای آشنایی  شبنم قلی خانی و همسرش

نقشه جالب خواهر شبنم قلی خانی برای آشنایی او و همسرش!

شبنم قلی خانی جزو بازیگران محبوب تلویزیونی است. شبنم قلی خانی بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک موسسه فرهنگی تدریس می کرد.  شبنم قلی خانی از بازیگران بی حاشیه است. شبنم قلی خانی متاهل است. در ادامه نحوه آشنایی شبنم قلی خانی را با همسرش بخوانید.

نحوه آشنایی شبنم قلی خانی با همسرش

خواهر شبنم قلی خانی و خواهر رضا (همسر شبنم قلی‌خانی) برای اینکه بتوانند این دو جوان را به هم برسانند، دست به اقدام جالبی زدند.

خواهر رضا، بردارش را برای یک پروژه ساده ماکت‌سازی به خواهر دوستش، شبنم معرفی کردند.

اما این ماجرا به یک پروژه ماکت‌سازی ختم نشد و پس از آشنایی‌های مکرر به یکدیگر علاقه‌مند شدند.

و در نهایت در سال ۸۶ شبنم قلی خانی جواب بله را به همسرش گفت.

شبنم قلی خانی

به گفته شبنم قلی خانی همسرم دوست ندارد جلوی دوربین باشد و ترجیح می‌دهد زندگی عادی خود را دنبال کند.

شبنم قلی خانی چگونه برای نقش حضرت مریم انتخاب شد؟

وی در ادامه بیان کرد: راستش انتخابم برای نقش حضرت مریم (س) خودم را هم غافلگیر کرد. تا آن زمان من تصاویر و نقاشی‌هایی که از حضرت مریم (س) می‌دیدم، چهره متفاوتی با چهره من داشت.

وقتی از آقای بحرانی پرسیدم ایشان گفت اتفاقاً، نقاشی‌های مرسومی که حضرت مریم (س) را در شمایل یک زن اروپایی با چشمان روشن و موی بلوند نشان می‌دهند دقیق نیستند و چهره شما قرابت بیشتری به ایشان دارد.

این بازیگر درباره احساس خود از حضور در سریال حضرت مریم (س) نیز عنوان کرد: من در آن زمان ۱۸ سالم بود و یک بازیگر ناشناخته بودم که این اثر اولین کار جدی من بود.

سعی کردم آن چه را که آقای بحرانی و متن اثر می‌خواهند پیاده کنم. ضمن اینکه درباره زندگی حضرت مریم (س) کتاب‌های زیادی هم مطالعه کردم و تفاسیر گوناگونی از قرآن کریم و انجیل را خواندم اما به‌هرحال منبع اصلی ما همان فیلم‌نامه بود که به قلم آقای محمد سعید بهمن‌پور نوشته شده بود و به‌نظر من خیلی کامل و جامع هم بود.

شبنم قلی خانی

قلی‌خانی افزود: «مریم مقدس» در سال ۱۳۷۸ به نیت یک سریال تلویزیونی تولید شد و البته یک نسخه سینمایی هم داشت که در سال ۱۳۸۰ اکران شد.

استاد من زنده‌یاد پرویز پورحسینی هم در نقش حضرت زکریا در این اثر حضور داشتند و به نوعی یک یادگاری ارزشمند از خودشان به جا گذاشتند. مریم مقدس برای خود من تجربه‌ای بسیار جالب و خاص بود و الان هم که ۲۰ سال از اولین پخش و اولین اکران آن می‌گذرد باز هم تماشای آن حس خوبی به من می‌دهد.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 749594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟