عکس یک هوادار با نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر توانا و یه جورایی سوپراستار سینما است .نوید محمدزاده با فرشته حسینی ازدواج کرده است . نوید محمدزاده در چند فیلم سینمایی و سریال نقش آفرینی کرده است . نوید محمدزاده با لباس و پوشش های عجیب و غریبش توجه بسیاری از هوادارانش را جلب کرده است.  نوید محمدزاده در اکران یکی از فیلم هایش دختر هواداری را بغل کرد.

به گزارش رکنا، نوید محمدزاده در اینستاگرام فعالیت به نسبت بالایی دارد و نزدیک به 8 میلیون کاربر نیز دنبال کننده او هستند. نوید خان یک هنرمند دهه شصتی می باشد که با کلی معروفیت و البته محبوبیت در آخر با فرشته حسینی دختر افغانستانی اما با استعداد در عرصه بازیگری ازدواج کرد. این زوج شاید بتوان گفت از خاص ترین زوج های سینمایی هستند که مشخص است همدیگر را به خوبی درک می کنند!

 نوید محمدزاده بازیگر جذاب ایرانی است که در اکران فیلم آتابای ساخته نیکی کریمی حضور داشت و در اتفاق شوک آوری یکی از هواداران دخترش را نیز بغل کرد و در آخر با او عکس گرفت.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده سیگاری شد

نوید محمدزاده

این زوج از خاص ترین موارد سینما بودند که اول با ست های ریزی که با هم می زدند همه را به شک انداختند بعد هم که همه چیز علنی شد با عشق و عاشقی هایشان در فضای مجازی خود را نشان دادند. تا به حال یکی دو مورد تصویر ناجور هم از لحظات خود پست کردند که کمی منشوری بود و تا به حال از زوج های بازیگر دیده نشده بود.

نوید محمدزاده

از این ها که بگذریم نوید خان در پیج اینستاگرامی خود فعال است و نزدیک به 9 میلیون هم فالوور دارد که دوست دارش هستند. وی به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که باز هم با تیپی خاص است، البته از نگاه خودش! او در این عکس از شلوارک راه راه آبی با کتونی نایک و دورس طوسی رنگ استفاده کرده که هیچ کدام ربطی به هم ندارند و البته سیگار که ظاهرا در خفن نشان دادن آقایان تاثیر گذار است!

نوید محمدزاده

این زوج باحال از وقتی که ازدواج کردن دیگر کمتر لباس هایشان را سِت می کنند و ظاهرا این کار هاشون تنها برای دوران نامزد بازی بوده و تصاویر کمی هم در کنار هم منتشر کرده اند.

نوید محمدزاده

منبع: شایانیوز

کدخبر: 748927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟