ماجرای شیر مادر، نان پدر حلالت چیست؟ + فیلم گفتگو با هادی عامل
حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا، خلاصه ای از حضور هادی عامل در در برنامه چهل تیکه در فضای مجازی منتشر شد. این قسمت از برنامه چهل تیکه از زمانی که منتشر نده بود هم پر بازدید شده و همین چند سکانس از این قیمت با حضور دو چهره‌ی ورزشی معروف مورد توجه مردم قرار گرفت.

«حالا می‌زنه زیر کتفان حریف، مایه سر زیر بغلو در اختیار می‌گیره، می‌ره که پای حریفو از تشک خارج کنه، باید در خاک بخوابه، شیر مادر و نان پدر حلالت دلاور...». این ها بخش‌هایی از گزارش هادی عامل از کشتی هادی ساروی بود که در این بازی کشتی گیر ما مدال برنز گرفت. این استفاده از واژگان جدید و گزارش پرشور هادی عامل واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.
کاربری نوشت: «چقدر هادی عامل کشتی رو خوب گزارش می‌کنه، پرشور و حال و غرور آمیز. دید پهلوانی داره و موقع باخت از زحمت‌هایی که ورزشکارا کشیدن تشکر می‌کنه. توصیفات عالی از کشتی‌گیر و شهر زادگاهش. تن صداش رو هم کنترل می‌کنه شیر مادر و نان پدر حلالت آقای عامل.»
کاربر دیگری نوشت: «صبح‌های زود که می‌خوام بیدار بشم، صدای هادی عامل توی ذهنم پلی می‌شه که می‌گه: باید خودشو از تشک جدا کنه این چغر بد بدن!» کاربری هم نوشت: «یه پای جذابیت کشتی به گزارشای هادی عامله.» کاربر دیگری هم نوشت: «هادی عامل یه جوری می‌گه چه کشتی گرفتیم که انگار خودش خاک کرده حریفو بقیشو داده دست کشتی‌گیرمون از این جا به بعدو اون برونه.» یکی دیگر از کاربران دلیل موفق بودن هادی عامل و دیگر گزارشگران موفق را در برند سازی و استفاده کلمات خاصی می‌داند که خودشان آن‌ها را می‌سازند.
کدخبر: 746822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟