لو رفتن شکم برآمده سمانه پاکدل ! / هادی کاظمی دسته گل به آب داد + عکس ها
حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

سمانه پاکدل بازیگر خوش چهره ایرانی است که عموما از حواشی به دور است. البته تا قبل از ازدواج با هادی کاظمی و در زمانی که با سحر قریشی رفاقت صمیمی داشت کمی با حواشی همراه شد اما حالا پس از ازدواج با آقای بازیگر این دو از زوج های آرام ودوست داشتنی سینما هستند.سمانه پاکدل اصالتا اهل اصفهان است و با بازی در سریال "دلنوازان" در نقش دختری محجبه شناخته شد. اما اگر از بینندگان بازی او بوده باشید متوجه استعداد او در هر نقشی می شوید که هم می تواند دختری آرام باشد و هم شیطون!

سمانه پاکدل

از این ها که بگذریم اکران خصوصی فیلم "گربه سیاه" در هتل اسپیناس پالاس بوده است که از شاخ ترین هتل های تهران محسوب می شود و در آن تعدادی از هنرمندان حضور داشته اند. سمانه و هادی هم با استایل هایی زمستانه و خوشتیپ بودند که در ادامه عکس و ویدیویی که از آن گرفته شده را مشاهده می کنید. البته نکته ای هم که وجود دارد این است که برخی از کاربران همیشه در صحنه از روی لباس و شکم خانم بازیگر حدس زدند باردار می باشد و نظراتی جالب و مثبت دادند.

سمانه پاکدل

بیوگرافی سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

وقتی سمانه یواشکی بازیگر میشه

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبه‌رو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

بیوگرافی آقای بازیگر:

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است.

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

کدخبر: 746782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟