این فیلم مهرداد میناوند گریه تان را در می آورد ! / چقدر امیدوار بود!
حجم ویدیو: 4.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. مهرداد میناوند متولد 9 آذر 1354 است. مهرداد میناوند در سن بیست سالگی به عضویت تیم ملی درآمد. مهرداد میناوند 8 بهمن سال 1399 به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. فیلم عروسی مهرداد میناوند در سالروز تولدش در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش رکنا، فیلم عروسی مهرداد میناوند و همسرش در فضای مجازی منتشر شد. آرزوهای این فوتبالیست حالا در زیر خاک دفنه شده است.

آرش ظلی پور با انتشار این ویدیو نوشت : این ویدئو قسمت هایی از مراسم عروسی مهرداد میناوند که دقیقا سال قبل ۹۹/۹/۹ برگزار شد…کی فکرشو میکرد پسر پر انرژی و عاشق زندگی که به گفته خودش و همه اطرافیانش این بار «عاشق» شده بود و یه جور دیگه ای زندگیشو دوست داشت تنها ۲ ماه کنار همسرش زندگی کنه و …

مهرداد و شبنم عزیز اولین سالگرد عروسیتون مبارک

زندگی مشترک مهرداد میناوند

مهرداد میناوند تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق دارد، همسر سابق او متولد ایران بود ولی در اتریش زندگی می‌کرد و مهرداد در آن کشور با وی ازدواج کرد و حاصل آن فرزندی به نام آریا شد که با میناوند زندگی می‌ کند. پس از طلاق او شایعاتی در مورد ازدواج مجددش منتشر شد که میناوند به شدت ازدواج مجددش را تکذیب کرد و اعلام کرد آن عکس‌هایی که در فضای مجازی پخش شده است مربوط به هوادارانم هست.

از مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس فیلمی پخش شد که حضور وی در پارتی مختلطی را نشان می‌ داد. به طور کلی این حاشیه ها مدت‌های زیادی برای او دردسرساز شد. در سال۱۳۹۴ تصادف تلخی برای میناوند پیش آمد که به قول خودش شانس آورد جان سالم از آن تصادف به دربرد.

مهرداد میناوند

کدخبر: 746491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟