فیلم شوخی زشت با عروسی دختر عادل فردوسی پور ! / فیلم لو رفته چرا ؟!
حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر تلوزیون است عادل فردوسی پور از چهره های دوست داشتی و مردمی است عادل فردوس پور استاد دانشگاه صنعتی شریف است عادل فردوسی پور متولد یزد است عادل فردوسی پور مترجم زبان فرانسه است.

این فیلم سکانسی از یک سریال است که در آن با عادل فردوسی پور شوخی شده است.

  

فردوسی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تا کنون عکسی از همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است.قبلا شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و گویا همسرش شمالی می‌باشد و خبر نا موثقی از جدایی با همسرش نیز وجوددارد.

  عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

سرانجام در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد او «پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل های رگرسیونی» بود.وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می کند.

عادل فردوسی پور

پدرعادل فردوسی پور از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه "ذوقی" گذراند. عادل فردوسی پور از همان زمان علاقه اش به فوتبال نیز نمود پیدا کرد، علاقه ای که بعدها خانواده را نگران کرد. عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل 18 دیپلم گرفت.

عادل فردوسی پور بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که با برنامه ی 90 اش سال هاست که می درخشد. اما از زندگی خصوصی عادل به ندرت چیزی به بیرون درز می کند.عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل است اما تا به حال نامی از همسر عادل فردوسی پور برده نشده و هیچ بیوگرافی از همسر عادل فردوسی پور وجود ندارد اما عکس عادل فردوسی پور و همسرش منتشر شده است که این عکس تنها تصویر موجود از همسر عادل فردوسی پور می باشد .

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در برنامه نود

 "ماهیت برنامه "نود" نقد و بررسی بازی های لیگ و اتفاقات پیرامون فوتبال است. نمی توان اصل آن را تغییر داد." فردوسی پور متاهل است و از نظرات همسرش در خصوص برنامه بهره می گیرد. او از نظرات دیگران استقبال می کند، اما برای برنامه اش اسلوبی دارد.داور پیشکسوت فوتبال ایران درباره عادل فردوسی پور می گوید:"عادل فردوسی پور سعی می کند برنامه نود را به هیچ کس و هیچ چیز نفروشد و از بهترین دوستش هم انتقاد می کند.

او مهارت دارد که وارد ماجراهایی شود که برای افکار عمومی جالب است و متخصص کشیدن مو از ماست است."عادل فردوسی پور همزمان با برنامه نود بزرگ شد و با آغاز دوره لیگ برتر فوتبال و برنامه های هفتگی اش که به تحلیل رویدادهای ورزش فوتبال کشور می پرداخت، چهره شد. آنچنان که برنامه های عادل تاثیر مستقیمی در تیم های مطرح کشور، فدراسیون و تربیت بدنی داشت.

منبع:پندار اقتصادی

 

 

 

 

کدخبر: 746137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟