چهره عجیب نیوشا ضیغمی در فیلم حاشیه ساز ! + عکس

نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شد. نیوشا ضیغمی ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده است. از آن جایی که نیوشا ضیغمی نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی انجام می دهد. نیوشا ضیغمی عکس های بسیاری را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.نیوشا ضیغمی بازیگری محبوب میان مردم است.

به گزارش رکنا، فیلم «شهر گربه‌ها» از آثار پرحاشیه روی پرده سینما است. هنوز یک هفته از شروع اکران فیلم کودک «شهر گربه‌ها» ساخته سید جواد هاشمی نگذشته که کارگردان اعلام کرده در پاسخ به اعتراض برخی ها فیلمش را اصلاح می‌کند.

نیوشا ضیغمی

این فیلم کودکانه با حضور بازیگرانی چون نیوشا ضیغمی و میرطاهر مظلومی درباره «درباره جوان‌هایی است که اغفال می‌شوند تا به خارج از کشور بروند؛ اما آنجا از عمرشان کم می‌شود و به عمر حاکم شهر گربه‌ها که نمادی از ترامپ است اضافه می‌شود.»

این فیلم در تمام اطلاع‌رسانی‌های گذشته با محور استکبارستیزی و نقد مهاجرت جوانان و خانواده‌ها معرفی می‌شد و حتی نام یکی از بازیگران فیلم «ترامپ» درج می‌شد، ولی در حالی که هنوز به فروش ۲۰۰ میلیون تومان هم نرسیده به دلیل رقص و آنچه انحراف کودکان عنوان شده، مورد انتقاد قرار گرفته تا جایی که کمپینی علیه این فیلم و با هدف لغو اکرانش به راه افتاده است.

در این فیلم بازیگران گریم‌های سنگینی دارند. چهره نیوشا ضیغمی را با گریم «شهر گربه‌ها» ببینید.

درد و دل نیوشا ضیغمی با مردم به خاطر نداشتن پدر

نیوشا ضیغمی بازیگر زن می گوید که پدر نداشتن برای او خیلی سخت است و همیشه به مردمی که پدر دارند حسادت می کند. او با انتشار یک متن رمانتیک و غمگین درباره پدر نداشتن نوشت :  ما بابا نداریم، راستش داریم ،اما اندازه ی یک سنگ مستطیلی است وسط آرامگاهی در دل کوهستان، که بالاش نوشته شادروان و پایینترش با خطی خوش، پدری مهربان و همسری فداکار، عکسش را هم تراشیده اند آن رو، با آن صورت مهربان و لبخندی که هزار حرف نگفته داشت ما بابا نداریم، نه که از اولش نداشتیم ، نه که به خوابمان نمی آید، خدا خواست که امتحانمان کند، که اشک مان را ببیند و ترس و بی پناهی ما را، که دنیا زمستان شود و تا جان دارد باران شور ببارد بروی لبهایمان. ما بابا نداریم اما راستش را بخواهید عکس باباهای شما را یواشکی نگاه میکنیم، یواشکی دوستش داریم، حتی وقتی فیلم رسیدن این سربازهای آمریکایی به خانه را می بینیم، دست خودمان که نیست یکدفعه ای هق میزنیم ما بابا نداریم و امسال، روز پدر که میشود نمی دانیم باید به کجا پناه ببریم، سرمان را توی کدام سوراخ فرو کنیم که معلوم نشود غصه داریم، حسودیم، که یواشکی بابای شمارا دوست داریم.

نیوشا ضیغمی

منبع: خبرانلاین

کدخبر: 745900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟