حمایت عجیب شیلا خداداد از روحانی + فیلم
حجم ویدیو: 2.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران است . شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون است.شیلا خداداد فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد .شیلا خداداد در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می کند و همسر شیلا خداداد هم پزشک است.

به گزارش رکنا، شیلا خداداد یکی از حامیان حسن روحانی بود و می گوید به خاطر حمایت از او پشیمان نیست و وضعیت فعلی کشور ربطی به حسن روحانی ندارد.

این بازیگرسینما و تلویزیون ادامه می دهد که مشکلات فعلی کشور به حسن روحانی ربطی ندارد و او بهترین گزینه ممکن برای انتخابات بود و گزینه دیگری نداشتیم. در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بازیگران ایرانی با یک اتحاد بی سابقه برای حسن روحانی سنگ تمام گذاشتند و در پیروزی او نقش مهمی داشتند و بعد از مدتی تعدادی از این بازیگران اعلام کردند که پشیمان هستند ولی خیلی از آنها از انتخاب خودشان دفاع می کنند.

شیلا خداداد

بازی شیلا خداداد در سریال هیولا که شوهر او نقش یک مرد خیانت کار را داشت باعث شد که در برخی از مصاحبه ها درباره رفتار شوهرش در زندگی سوال پرسیده شود. شیلا خداداد در واکنش به اینکه اگر روزی شوهرش به او خیانت کند چه می کند می گوید که شوهرش اهل این کارها نیست و احتمال اینکه خیانت کند وجود ندارد. او همچنین ادامه می دهد اگر روزی شوهرم اختلاس کند از او جدا می شوم و شرافتم قابل فروش نیست. شیلا خداداد از بازیگرانی ست که نسبت به مالیات دادن بازیگران معترض است. بازیگران زن و مرد مشهوری که از مالیات ندادن حمایت کرده اند معمولا سریال ها و فیلم های زیادی بازی می کنند و نگران کم شدن دستمزد خود هستند و جالب است بدانید که در ایران حتی کارگران و کارمندان با حقوق خیلی پایین تر از بازیگران مالیات می دهند !

شیلا خداداد کم کار ولی مشهور

شاید یکی از نکات مهم شهرت خاص شیلا خداداد تعداد فیلم های کم ولی با کیفیت اوست. تعداد فیلم هایی که شیلا خداداد بازی کرده است زیاد نیست (نسبت به شهرتش که می توانست تا الان تعداد فیلم بیشتری بازی کند) ولی همین مقدار حضورش در سینما و تلویزیون باعث شهرت بسیار زیاد او و محبوبیت خاصی شده است که همه ی این ها را بدون حاشیه سازی به دست آورده است. جالب است بدنید او در چند سال اخیر تعداد زیادی از پیشنهادات بازیگری را به دلیل اولویت بودن تربیت فرزندانش رد کرده و تعدادی دیگر را برای حمایت از بازیگران جوان (دادن نقش دختر جوان و عروس) رد کرده است و در مصاحبه ای جالب می گوید خجالت می کشم با این سن نقش دختر جوان را بازی کنم ! شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. همسر شیلا خداداد فرزین سرکارات است و ماحصل ازدواج آن ها سامیار و ساتین است. شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد.

ناراحتی شیلا خداداد از دخالت در زندگی خصوصی

شیلا خداداد روی زندگی خصوصی و خانواده و فرزندانش خیلی حساس است و به همین دلیل اکثرا کامنت های خود را می بندد و تحمل دیدن فحاشی برخی از افراد به خانواده اش را ندارد. البته شیلا خداداد خیلی کم حاشیه است و میان بازیگران ستاره دهه هشتاد یکی از کم ترین حاشیه ها را دارد. همسر شیلا خداداد پزشک جراح بینی است و بینی نیوشا ضیغمی را او عمل کرده بود. نیوشا بع داز چند سال مدتی پیش مجبور شد بینی اش را دوباره عمل کند و یک لایو درباره این عمل بینی (که توسط همسر شیلا انجام گرفته بود) گذاشت و از او انتقاد کرد که باعث واکنش شدید شیلا شد. همسرش هم پزشک است تازه دیپلم گرفته بودم و منتظر نتیجه کنکور بودم که یک روز وقتی به داروخانه رفته بودم داروهای مادرم را بگیرم با آقای مسعود کیمیایی کارگردان مواجه شدم خیلی اتفاقای درباره سینما صحبت کردیم که ایشان پیشنهاد بازی به من دادند شیلا خداداد در سال 1389 وقتی 30 ساله بود با جراح بینی اش آقای دکتر فرزین سرکارات 38 ساله وارد رابطه عاشقانه شد و باهم ازدواج کردندشیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد که در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می کند.

شیلا خداداد

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 742138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟