فیلم افشاگری از خانواده نیکی کریمی / او اگر تنهاست خانواده اش کجا هستند؟!
حجم ویدیو: 1.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

نیکی کریمی بازیگر ایرانی است . نیکی کریمی بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون است . به تازگی ویدیویی از نیکی کریمی پخش شده که او را هنگام تبلیغی متفاوت نشان می دهد . بخشی از تبلیغ که در حال نمایش برندی است که نیکی کریمی برای آن تبلیغ کرده از ویدیو حذف شده است. نیکی کریمی درباره زندگی خانواده اش در لندن صحبت کرد.

به گزارش رکنا، در حاشیه یک مصاحبه با یک رسانه خارجی نیکی کریمی بازیگر زن مشهور سینما می گوید که همه ی خانواده او در لندن زندگی می کنند و فقط خودش ایران است.

یکی از نکات جالب زندگی نیکی کریمی حضور او در جشنواره های مهم دنیا به عنوان داور است و اینکه او یکی از منتقدان اصلی سینمای ایران است و برخلاف اکثر بازیگران مشهور و قدیمی سینما به فساد گسترده و مافیا در سینمای ایران معتقد است و دراینباره چندین مصاحبه تاریخی و جنجالی داشته که قبلا در برخط نیوز منتشر کرده ایم.

کارگردانی نیکی کریمی

بازیگر و سوپراستار مشهور سینمای ایران ظاهرا می خواهد کارگردان باشد تا از این به بعد بیشتر او را در پشت صحنه سینمای ایران داشته باشیم تا جلوی دوربین. نیکی کریمی چند سالی است به جای بازیگری کارگردانی و فیلم ساختن را انتخاب کرده و خداروشکر موفقیت های زیادی در ایران و خارج از کشور نصیب او شده و قطعا در سالهای آینده درخشش های او ادامه خواهد داشت. فیلم «آتابای» به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی در مسابقه جشنواره کمبریج انگلستان با فیلم هایی از جمله «مامان کوچک» نامزد خرس طلای برلین، «تیتان» برنده نخل طلای کن و نماینده فرانسه در اسکار، «مموریا» برنده جایزه ویژه هیات داوران کن و «آزادی بزرگ» برنده جایزه هیات داوران بخش نوعی نگاه کن رقابت خواهد کرد.  «آتابای» از ١٨ تا ٢٥ نوامبر (۲۷ آبان تا ۴ آذر) در چهلمین دوره جشنواره قدیمی کمبریج که مورد تایید بفتاست و هدف راه اندازی آن از سال ۱۹۷۷ تا به امروز، انتخاب و نمایش فیلم های مستقل با کیفیت بالا بوده، نمایش خواهد داشت.

جدیدترین موفقیت نیکی کریمی

جالب است که نیکی کریمی بیشتر از اینکه در ایران فعال باشد در جشنواره های خارج از کشور حضور فعال دارد. یکی از اتفاقات خیلی مثبت زندگی نیکی کریمی حضور او در جشنواره ها و مسابقات هنری بزرگ دنیا به عنوان داور است و جالب است بدانید که او داور (کن) هم بوده است. نیکی کریمی، تهیه کننده، بازیگر و کارگردان ریاست هیات داوران بخش فیلم بلند «ترازوی طلایی» یازدهمین دوره جشنواره فیلم «جنایات و مکافات» استانبول که امسال در خلال روزهای ۲۶ نوامبر و ۲ دسامبر برابر با ۵ تا ۱۱ آذرماه با شعار «عدالت محیط زیست برای همه» برگزار خواهد شد، را برعهده می گیرد. بنا به اعلام جشنواره «جنایات و مکافات» در توییتر، در این جشنواره که توسط مرکز تحقیقات کیفری و جنایی دانشکده حقوق دانشگاه استانبول برگزار می شود، پلین اسمر تهیه کننده و کارگردان و مهمت اصلان توغ بازیگر فلیم های سینمایی و سریال از ترکیه ، میرا استالووا فیلمساز و کارگردان بلغارستانی و بادن زیوک از کارشناسان سینمایی اوکراین در کنار کریمی در بخش سینمایی این جشنواره داوری خواهند کرد.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 740578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟