حمله تند محسن کیایی به علیشمس خواننده رپ + فیلم
حجم ویدیو: 7.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

محسن کیایی از بازیگران و نویسندگان توانای کشورمان است. محسن کیایی متولد شهریور سال 1360 است. برادر محسن کیایی هم مانند او از چهره های سرشناس در عالم فیلم و سینماست. محسن کیایی یک دختر به نام رز دارد. محسن کیایی بر علیه علیمش صحبت کرد.

به گزارش رکنا، علیشمس خواننده مشهور رپ است که در ایران با افراد زیادی همکاری کرده است و در ویدیو زیر صحبت های محسن کیایی را ببینید که سوژه شده است. محسن کیایی در پاسخ به سوال مجری برنامه که می گوید : از چه خواننده ای بدت میاد؟ می گوید : من از علیمشمس بدم میاد، به نظرم او آهنگ را خراب می کند، البته این نظر شخصی من درباره آهنگ است ، شاید او شخصیت دیگری داشته باشد اما من او را نمی شنایم.

خیلی ها می گویند علیشمس آهنگ ها را خراب می کند و این از این بابت است که آهنگ هایی که او فیت می دهد اکثرا آن قسمتی که علیشمس می خواهند مورد توجه قرار گرفته است پس صحبت های محسن کیایی برامده از جامعه موسیقی نسبت به کارهای اوست.

عشق محسن کیایی

علیشمس کیست؟/ محس کیایی از او بدش می آید!

مدتی است که او بیشتر یک شاخ مجازی شده است تا خواننده و در زمینه سایت های شرطبندی هم فعالیت داشت. علیشمس خواننده مشهور رپ ایرانی است، وی با خواننده های زیادی تا کنون همکاری نموده و بین مردم طرفداران زیادی دارد. علی شمس متولد آذرماه 1366 در انگلیس، خواننده رپ است.فارغ التحصیل دانشگاه بریستول انگلیس است، اصالتش به استان گلستان بر می گردد، اسم و فامیلشو باهم ترکیب کرد و نام هنری علیمش رو برگزید. علیشمس الان ساکن شمال تهران می‌باشد و از علایق او می‌شود به موسیقی ، ورزش و غذا نام برد که به قول خودش غذا دوست دارم ولی چون همیشه رژیمم رعایت می کنم. علیشمس همیشه سعی میکند بیشتر آهنگهای شاد اجرا کند تا مردم را شاد کند.

داستان ازدواج محسن کیایی

محسن کیایی+ همسرش

وی در سن 21 سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

گفتنی است محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 740033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟