ترلان پروانه از اذیت شدنش پرده برداشت + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 5.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

 ترلان پروانه از بازیگران دهه هفتاد کشورمان است. طرفداران ترلان پروانه کم نیستند. در یک روز بارانی و پاییزی  ترلان پروانه عکس های خاصی را از خود منتشر کرد. ترلان پروانه در این عکس ها به طور کامل تیپ آبی زده است. ترلان پروانه گفت:  مردم فکر می کنند بازیگری راحت است !

به گزارش رکنا، ترلان پروانه بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون می گوید که مردم پشت صحنه زندگی بازیگری اش که کلی سختی کشیده را ندیدند و فقط ظاهر زندگی او را قضاوت می کنند و فکر می کنند بازیگری کار راحتی است.

ترلان پروانه از کودکی بازیگری را آغاز کرده و خیلی از ماها نقش های کودکی او در سریال طنز شبکه سه در کنار بزرگان بازیگری ایران را به یاد داریم. او بر خلاف خیلی از بازیگرانی که در کودکی بازیگر بودند ولی نتوانستند در اوج باقی بمانند و فراموش شدند هنوز هم بازیگری را ادامه می دهد و بازیگری پرکار است.

انتشار یک شایعه جنجالی توسط ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه شایعه ای بدون هیچ تحقیق را در صفحه خودش منتشر کرد و در ادامه خیلی ها از او کپی کردند و منتشر کردند ادعایی که مدتی بعد توسط مسئولان تکذیب شد : او با انتشار یک استوری درباره نرخ جنین در کشور نوشت : شنیده بودم اما باور نکردم! نرخ دیه جَنین: اگر پسر باشد: ۴۸۰ میلیون اگر دختر باشد: ۲۴۰ میلیون و تاسف بار تر اینکه اگر جنسیت مشخص نشود ۳۶۰ میلیون! تو حساب کتابشون یعنی اگر پسر باشی دوبرابر دختر می ارزی؛ و اگر جنسیتت رو نفهمن هم باز بیشتر از یک دختر می ارزی! ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

جنجال بر سر زیبایی صورت ترلان پروانه

 

این اولین بار نیست که زیبایی ترلان سوژه می شود. او مدتی پیش در یک مصاحبه ادعا کرده بود که برخی از مردم عمل زیبایی می کنند تا شبیه او شوند و این را از پوستر تبلیغاتی چهره او که جراحان زیبایی استفاده می کنند فهمیده است. ترلان پروانه می گوید خدا مرا عمل زیبایی کرده است (منظورش این است که زیبایی صورت او کاملا طبیعی ست) ترلان پروانه می گوید پزشکان و مطب ها از تصاویر من برای تبلیغ عمل چشم گربه ای و گوش گربه ای استفاده می کنند ولی چشم و گوش من طبیعی اینطوریه. ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است که حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه کرده اند. یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی ترلان رابطه او با یک بازیکن فوتبال و لو رفتن تصاویر آنها بود.ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و در صفحه شخصی خود درباره بازی های رایانه ای صحبت های زیادی می کند . ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه در باران

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 739103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟