رفتار زشت پویان مختاری   + فیلم
حجم ویدیو: 800.74K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

 به گزارش خبرگزاری  رکنا ، بعد از اینکه پویان مختاری شاخ مشهور اینستاگرام دعوای شدیدی با نامزد مدلش داشته و آنها از یکدیگر جدا شدند ظاهرا پویان برای اینکه دل نامزدش را بسوزاند با یک دختر جدید رابطه برقرار کرده است.

299652201636449711

پویان مختاری در رقابت با داوود هزینه بر سر ارتباط با دخترهای متعدد برنده شده و با فاصله کمی در حال تعقیب ساشا سبحانی است. زندگی پویان مختاری از لحاظ عاطفی بعد از کات شدن رابطه اش با نیلی افشار وارد فاز جدیدی شده و او به سرعت در حال تغییر دخترهاست و هر یکی دوماه یک دختر جدید !

297511631636450042

چرا پویان مختاری ازدواج نمی کند ؟

پویان مختاری با حاشیه بالا رفته است و با حاشیه بالا می ماند. جنجالی ترین حاشیه ای که مردم به آن علاقه دارند و یک شاخ مجازی می تواند ایجاد کند کات کردن و داستان های عاشقانه است به همین دلیل پویان مختاری از نیلی افشار جدا شد تا بتواند با رابطه های متعدد و کات کردن های عجیب و غریب در اوج بماند و فالوور بیشتری کسب کند. پویان مختاری که ثروتش را از طریق قمار و شرطبندی و خالی کردن حساب های مردم به دست آورده برای اینکه بگوید اهل تجارت است چند برند فیک تجاری مثل خاویار pm رونمایی کرده تا بگوید که ثروتش را از این راه به دست آورده ولی این صحنه سازی ها برای مردمی که تا همین چند ماه پیش توی سایت های او بودند بی اثر است. نیلی افشار هم می خواهد زندگی قبلی خودش که با برهنه شدن و حاشیه توانسته بود فالوور جذب کند را فراموش کند و خودش را خواننده معرفی کند. او چند موزیک هم خوانده و در حال کار بر روی موزیک های جدید است.

229622251636450042

حاشیه های آناشید حسینی و پویان مختاری

عکس های مشترکی که رابطه پویان و آناشید را لو داد : ظاهرا پویان مختاری عروسی زیاد دوست دارد و هر سال قرار است با یک دختر ازدواج کند ! با توجه به استوری های مشترک پویان مختاری و آناشید حسینی بلاگر محجبه ولی پر حاشیه خارج نشین ظاهرا این دو در یک رابطه عاشقانه قرار دارند و به زودی ازدواج می کنند. پویان مختاری بلاگر معروف ایرانی است. پویان مختاری در خوزستان به دنیا آمده و پویان مختاری در اسپانیا زندگی می کند پویان مختاری در اصفهان نیز سکونت داشته. آناشید حسینی این روزها در دبی زندگی می کند و به بلاگری مشغول است. قبلا هم با ویدیوهایی که همراه پسر سفیر منتشر می کرد به شهرت زیادی رسیده بود.دختر محجبه ولی لوکس اینستاگرام : آناشید حسینی وقتی معروف شد به یک مدل باحجاب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اینطور گفت: خیلی سعی می کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکسهای من سوء استفاده می کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام می برند که واقعا ناراحت کننده است.

 

 

 

 

کدخبر: 739020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟