جنجال فیلم حمله بی ادبانه سحر قریشی به نیکی کریمی / به من حسادت می کنند !
حجم ویدیو: 4.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

سحر قریشی یکی از بازیگران محبوب و مشهور میان مردم است . سام درخشانی از  سحر قریشی عذر خواهی کرد. سحر قریشی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. سحر قریشی حرف های پر حاشیه بسیاری را زده است.سام درخشانی حرف های عجیبی درباره  سحر قریشی زد.

به گزارش رکنا،سحر قریشی در برنامه ای که حضور داشت وقتی مجری از او خواست که نظرش درباره نیکی کریمی را بگوید گفت اسم بعدی و به همین دلیل این سوال مطرح شد که بین او و نیکی کریمی چه اتفاقی رخ داده است.

سحر قریشی می گوید نیکی کریمی و امثال او که اینگونه به من بی احترامی می کنند از روی حسادت و ترس از نام من هستند (منظورش این است نمی پذیرند که امروز دیگر آنها محبوب سینما نیستند و قریشی یکه تاز فروش سینماست)

ترس از نام سحر قریشی میان بازیگران

سحر قریشی ادعا دارد که خیلی از بازیگران نسبت به موفقیت های او خسود هستند و به نوعی دشمن او به شمار می آیند و این به دلیل موفقیت هایی است که فکرش را نمی کردند به آنها دست پیدا کنم. البته این موضوع که سحر قریشی محبوبیت زیادی دارد و خیلی از فیلم هایش پر فروش هستند بر کسی پوشیده نیست و می توان گفت شاید اینکه سحر قریشی بدون گذراندن دوره های آنچنانیه بازیگری به یک ستاره تبدیل شده است خیلی ها را ناراحت نموده است.  سحر قریشی مدتی است که ارتش سایبری خود را مجددا آماده کرده و پیشبینی می شود به زودی دوباره در فضای مجازی فعال می شود. این مدت قرنطینه ها و کم شدن فیلم های اکران سحر قریشی تقریبا ناپدید شده بود و کسی از او خبری نداشت ولی اخیرا دوباره به اینستا برگشته و فعلا در حال ساماندهی فن ها (پیج های طرفداری) خود است.

چرا سحر قریشی اینقدر حاشیه دارد ؟

سحر قریشی

شاید باور نکنید ولی سحر قریشی خودش عنوان می کند که حاشیه را خیلی دوست دارد ولی حاشیه های زیادی برای او درست شده (یعنی بیشتر از آن مقداری که دوست داشته است) او می گوید هر شخص مشهوری با حاشیه هاست که بالا می رود ولی حاشیه ها علیه من آنقدر زیاد هستن که دیگر از کنترل من خارج شده است. نظر سحر قریشی درباره ازدواج دوباره چیست ؟ وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت:نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.با این اظهارنظر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست و نهایتا نامزدی وی با امیدعلومی هم بهم خورد. سحر قریشی  متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی

سحر قریشی

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 738831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟