یک دختر سردار آزمون را به هم ریخت ! + فیلم افشاگری آزمون
حجم ویدیو: 13.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود سردار آزمون و او از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند.رسانه‌های روسیه از تعیین زمان دادگاه برای رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده‌اند.

به گزارش رکنا، سردار آزمون یکی از بازیکنان معروف فوتبال در برنامه پیشگو ، حضور پیدا کرد و ماجرای عجیبی را درباره شروع موفقیت تعریف کرد.

پژمان جمشیدی مجری برنامه پیشگو خلاصه ای درباره زندگی سردار آزمون می گوید و در قسمتی از آن می گوید: دختری مورد علاقه اش به او زنگ می زند و می گوید تو هیچی نمی شی و زندگی سردار آزمون تغییر می کند.

پس از آن گفت و گویی با سردار آزمون می کند و از ا می خواهد این ماجرا را توضیح دهد.

زندگی زناشویی سردار آزمون

سردار+آزمون

​وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد.

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ آزمون که با انتقادات شدید هواداران تیم ملی ایران مواجه شده بود با ابراز نارضایتی و اعلام تشدید بیماری مادرش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد اما پس از گذشت مدتی با دعوت کارلوس کیروش به تیم ملی بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

سردار+آزمون (1)

به گفتهٔ خود آزمون وی هوادار باشگاه رئال مادرید است. وی همچنین از علاقه‌مندان رشته سوارکاری بوده و خودش نیز تعدادی اسب دارد.

سردار آزمون

کدخبر: 738317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟