استقبال بی نظیر مردم از بهاره رهنما در ترکیه + فیلم
حجم ویدیو: 5.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

بهاره رهنما فیلمی از جشن تولد مادرش منتشر کرد. بهاره رهنما مادرش را به مناسبت تولدش سورپرایز کرده است. بهاره رهنما همسر امیرخسرو عباسی است. بهاره رهنما فرزندی از همسر سابق خود پیمان قاسم خانی دارد. بهاره رهنما با استقبال شدید مردم در ترکیه مواجه شد.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی این روزها برای اجرای نمایش عاشقانه خودش به ترکیه سفر کرده و مردم از اجرای او استقبال زیادی کرده اند و سانس ها خیلی زود در حال تکمیل ظرفیت هستند.

ظاهرا ما مردم ایران در ترکیه خیلی خوب دست و دلباز می شویم و هر کنسرت و نمایشی آنجا برگزار شود فوری آنجا حاضر می شویم و خب جدیدا با این استقبال مردم به برگزاری کنسرت و تئاتر در ترکیه می توان به این نتیجه رسید که روش جدید کسب درامدی به وجود آمده است. ترکیه به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها و سختگیر نبودن مراکز دولتی مورد استقبال خیلی از گردشگران واقع شده است.

سابقه حضور بهاره رهنما در کشورهای خارجی

بهاره رهنما

بهاره رهنما اولین بارش نیست که در کشورهای خارجی نمایش اجرا می کند و قطعا آخرین بارش هم نخواهد بود. او قبلا در کشور کانادا چند اجرای بسیار موفق و شلوغ داشته که می توان گفت بهاره رهنما اعتماد به نفسش را از همین استقبال های مردم می گیرد. شاید این جمله بهاره رهنما که می گوید همان ها که به من فحش می دهند اگر مرا از نزدیک ببینند با من عکس می گیرند و ذوق زده می شوند دروغ نباشد چرا که در عمل شاهد موفقیت ها و محبوبیت او هستیم.  بهاره رهنما می گوید وقتی کرونا گرفته بود سختی زیادی کشیده و مرگ را به چشم خودش دیده است. البته کرونای بهاره رهنما زیاد شدید نبود ولی او می گوید همین مقدار کم به آدم حس مرگ می دهد و همش کابوس می بینی. بهاره رهنما می گوید که پدر مرحومش همش بالا سرش بود و از او پرستاری می کرد. جنجالی ترین مصاحبه اخیر بهاره رهنما که البته اکثر مصاحبه هایش جنجالی است، درباره ازدواج مردان با دختران کم سن بود که بهاره رهنما می گوید منظورش پیمان قاسم خانی نبوده و همسر پیمان هم ادعا می کند منظور بهاره رهنما انها نبوده اند.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 737641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟