فیلم التماس نفیسه روشن به مردم ! / به من فحش ندید !
حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران است. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است . پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادر نفیسه روشن نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

به گزارش رکنا، نفیسه روشن تازه عروس سینما و تلویزیون می گوید که از فحاشی مردم به خانواده اش در فضای مجازی خسته شده ام کاش بذارید مردم شاد و آزاد باشند. او در ادامه می گوید من عروسی آنچنانی نگرفتم و بسیار ساده بود.

البته خانم روشن در این مصاحبه می گوید که مراسم ازدواجش (ازدواج اول) خیلی ساده بوده است در صورتی که ویدیوهای منتشر شده از این مراسم عروسی چیز دیگری را نشان می دهد ! البته شاید سادگی از نظر خانم روشن با ما مردم عادی فرق داشته باشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن : غلط میکنه کسی بخواهد من را قضاوت کند

نفیسه روشن در واکنش به قضاوت هایی که درباره طلاق گرفتنش می شد در یک ویدیو به تندی صحبت کرد و برخی از مردم را که در صفحه او بودند مورد فحاشی قرار داد. نمی خواهیم از برخی از کاربران که واقعا ادب را رعایت نمی کنند دفاع کنیم ولی نفیسه روشن بازیگر تلویزیون حالا به لطف حاشیه هایی که ایجاد کرده طرفداران میلیون دارد و در حال کسب درآمد و همانطور که دیدید فحاشی به مردم است. بیشتر حاشیه هایی که برای نفیسه روشن اتفاق افتاده از جرقه ای بوده که خودش ایجاد کرده یعنی اول درباره طلاق و زندگی شخصی خودش لایوهایی را در اینستاگرام گذاشت و حرف های جنجالی را مطرح کرد سپس موجی از حاشیه به سمت او روانه شد که همین نکته باعث می شود مردم همیشه به او بگویند این حاشیه ها را برای خودنمایی ایجاد می کند و خودش کاملا راضی است.

نفیسه روشن

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 736564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟