فیلم توقیفی از سه خانم بازیگر ایرانی
حجم ویدیو: 11.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

مهناز افشار بازیگر پر حاشیه ایرانی است . مهناز افشار چندی پیش از ایران مهاجرت کرد.مهناز افشار این روزها حواشی زیادی در اینستاگرام ایجاد کرده است . برخی از هواداران مهناز افشار رفتار های او را جنجال برانگیر خواندند.فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا با بازی مهناز افشار و سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی که سالها توقیف بوده (به دلیل صحنه های جنسی و دیالوگ های مثبت 18 آن) قرار است به زودی اکران شود.

مهناز افشار

 آنونس فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» در آستانه اکران اروپایی اکران فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی به زودی در سینماهای اروپا، کانادا و امریکا آغاز می شود.این فیلم قرار است بعد از اکران در اروپا، برای تماشا در دسترس عموم قرار بگیرد. فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» زمستان ۹۴ با بازی مهناز افشار، طناز طباطبایی، آیدا ماهیانی، مهران غفوریان، امیررضا رنجبران و با حضور سحر دولتشاهی به تهیه‌کنندگی سعید خانی با پروانه ساخت مقابل دوربین رفت و پس از آن تاکنون درگیر توقیف بوده است.

سحر دولتشاهی

حاشیه های لو رفتن سکانس +18 فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا

جنجال از آنجا شروع شد که سکانسی از این فیلم لو رفت که طناز طباطبایی در حال شلوار عوض کردن بود. نزدیک به ۵ سال است که از توقیف فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی می گذرد. این روزها دوباره سکانسی از این فیلم در شبکه های اجتماعی مجازی دست به دست می شود که مربوط به قسمت سانسور شده این فیلم است. اما کارگردان فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» صرفا به انتشار این سکانس بسنده نمی کند و می گوید نسخه خصوصی این فیلم به شکل غیرقانونی و قاچاق دست به دست می شود.

طناز طباطبایی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 736453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟