محاکمه سردار آزمون با شکایت دختر روس ! / آزمایش دی ان ای برای شناسایی پدر بچه !

سردار آزمون که تا پایان ژوئن 2022 با زنیت قرارداد دارد، می خواهد هر چه سریع تر این تیم را به مقصد تیمی در لیگ های مطرح اروپا ترک کند اما یک سایت روسی که امروز اتهاماتی را به سردار آزمون این لژیونر وارد کرده، مدعی است این تصمیم، صرفا بنا به دلایل فوتبالی برای سردار آزمون نیست.صبح امروز یک سایت روس، اتهامی را درباره سردار آزمون مطرح کرد که تمام رسانه های ورزشی ایران را در شوک فرو برد. برخی رسانه ها ترجیح دادند فقط تصویری از تیتر مطلب ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده گزارش عجیب سایت اسپورت اکسپرس روسیه، را منتشر کنند و از بیان جزئیات خبر درباره سردار آزمون بپرهیزند.

سردار آزمون

هنوز مشخص نیست این گزارش چه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. در نگاه اول این گونه به نظر می رسد دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون مبلغی معادل 750 هزار یورو به بهانه نفقه، دریافت کند. رسانه طرفداری هیچ یک از ادعاهای مطرح شده در گزارش اسپورت اکسپرس روسیه را تایید نمی کند، اما از آنجایی که نمی توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس، بدون یک واژه اضافه منتشر می شود؛ فقط در این گزارش، یک موضوع بی ربط درباره شوخی سردار و همبازی اش، آرتم زیوبا، نقل شده بود که رسانه طرفداری از انتشار آن خودداری کرده است. 

امیدواریم آنچه این سایت روس، از زبان یک وکیل علیه سردار آزمون مطرح کرده، صرفا اتهاماتی کذب و به قصد باج خواهی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از این پرونده به سلامت بیرون بیاید. در آستانه بازی های حساس باشگاهی و ملی، این گزارش می تواند برای سردار حاشیه ساز شود، اما تصور می کنیم آزمون در این سال ها به حدی با تجربه شده که می تواند مانع تبدیل این حواشی به بحران شود.

سردار آزمون

بازنشر این مطلب که در سایت روسی منتشر شده، به منزله تایید این گزارش نیست و فقط برگردان فارسی مطلب ولادیسلاو زیماگولوف برای جلوگیری از شایعه سازی های بیشتر منتشر می شود. 

یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. طبق گزارش این سایت روسی، دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه سردار آزمون است اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد. مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه 12 هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل 25% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه 3 میلیون یورو دریافت می کند و آلیا می خواهد 750 هزار یورو از آزمون بگیرد. 

سردار آزمون

هویت این دختر مخفی است و فقط مشخص است او در کازان زندگی می کند و در ماه می، یک دختر به دنیا آورده است. به خاطر جلوگیری از توجهات و نفرت پراکنی ها، این دختر که نامش آلیاست تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی اش را مخفی کند. فقط آندری دیمیترف، وکیل او حاضر است به صورت عمومی درباره پرونده آزمون صحبت کند:

آلیا نمی خواهد هویتش فاش شود و توجهات را جلب کند. او اکنون یک بچه پنج ماهه دارد و با نگهداری از او، وقتی برای جلب توجه ندارد. شاید پس از دادگاه، او هویتش را فاش کند. موکل من در کازان زندگی می کند. از سال 2019، آن ها در رابطه بوده اند و مکاتباتی موجود است که این مسئله را تایید می کند. 

سردار آزمون

 یکی از منابع نزدیک به سردار آزمون نیز این مسئله را تایید کرده است:

او شریک عاطفی داشت و درباره اش نگران بود. احتمالا او رنج عشق را تحمل می کرد. 

این احتمال وجود دارد که سردار آزمون قبل از انتقالش به زنیت در ژانویه 2019، با این دختر ملاقات کرد و رابطه آن ها تا بهار 2021 ادامه داشت. این زوج معمولا از طریق اینستاگرام و واتس اپ با یکدیگر در ارتباط بودند.  

چرا سردار آزمون رابطه اش را مخفی نگه می داشت؟

سردار آزمون وقتی در کازان بود، رابطه ای داشت که معمولا آن را مخفی می کرد. این مهاجم ایرانی هیچ گاه به صورت عمومی همراه با دختران دیده نشده بود و با زنانی غیر از اعضای خانواده اش در شبکه های اجتماعی عکسی منتشر نمی کرد. این مسئله به خاطر شرایط کشور ایران است که در آن رابطه خارج از ازدواج، غیرقانونی و خلاف شرع تلقی می شود. آزمون احتمالا محبوب ترین ورزشکار ایران است و به همین خاطر او باید با رعایت این قوانین وجهه عمومی خود را حفظ کند. این یعنی بروز چنین ماجرایی ممکن است یک دردسر بزرگ برای سردار آزمون و ضربه بزرگی به وجهه اش باشد. 

سردار آزمون

مدیر برنامه سردار آزمون: شایعه است

سردار آزمون هم در این ماجرا اظهار نظری نداشته تا به شایعات دامن نزند. مهدی حق تعالی، مدیر برنامه ستاره زنیت فقط این مسائل را شایعه خوانده است. دیمیتریف، وکیل دختر روس در این خصوص گفته:

یک ایجنت گفته که همه این حرف ها شایعه است. پاسخ من به او این است: شایعه وقتی است که مکالماتی از سوی یک طرف تایید نشده باشد اما این قضیه در دادگاه جریان دارد. این چه شایعه ای است؟ این مسئله شایعه نیست. 

 مادر بچه می خواهد رکورد دریافت نفقه را بشکند

جلسه مربوط به این موضوع و پذیرفتن مسئولیت بچه در دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ 8 دسامبر 2021 (حدود یک هفته دیگر) برگزار خواهد شد؛ روزی که زنیت در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف چلسی برود و بعید است سردار آزمون در جلسه دادگاه حاضر شود. در سایت دادگاه، هیچ اطلاعاتی از شاکی و خوانده موجود نیست بلکه فقط تاریخ ثبت و رسیدگی به دعوی موجود است. طبق گفته وکیل دیمیتریف، موکلش ممکن است در اولین جلسه از دادگاه هویتش را فاش کند. او همچنین گفته ترجیح آلیا این است همه چیز پیش از رفتن به دادگاه به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود. دیمیتریف در مصاحبه با SE گفته :

ما دوست داریم هر لحظه که ممکن شد به یک توافق مسالمت آمیز برسیم و هدف ما این است. عجله ای برای رفتن به دادگاه نداریم. امیدواریم سردار آزمون حضانت را به رسمیت بشناسد و اولین خواسته ما این است؛ سپس او باید به اندازه کافی هزینه های بزرگ شدن بچه را تامین کند و خواسته بعدی ما این است. 

سردار آزمون

  •  آیا سردار آزمون 12 هزار روبل به آلیا نفقه داده و مدرکی از این بابت دارید؟
  • پول نه از طرف شخص او بلکه از طرف اطرافیانش منتقل شده است. این حقیقت دارد و ما مدارک مان را در دادگاه ارائه می کنیم. اگر می گویند شایعه، پس چرا اول پول منتقل کرده اید؟ هیچ کس بدون دلیل پول نمی دهد. دختر آلیا در می 2021 به دنیا آمد و حتی سردار آزمون نام او را پیشنهاد کرده بود اما آلیا تصمیم گرفت نام دیگری روی او بگذارد. 
  • آیا مدارک شما بر پایه مکاتبات انجام گرفته است؟
  • بله، مکاتباتی گسترده در اختیار داریم و پیام های زیادی از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی موجود است که این مکاتبات را در دادگاه ارائه می کنیم.
  • اگر سردار آزمون در جلسه دادگاه هفته آینده حضور نیابد، چه عواقبی گریبان گیر او می شود؟
  • احتمالا او به خاطر بازی با چلسی به دادگاه نخواهد آمد. در این صورت ما با وکلای او ارتباط می گیریم. نیامدن او مسئله مهمی نیست. غیبت او بر روند کار تاثیری نمی گذارد و فقط کافی است نماینده اش حاضر باشد. امیدواریم بتوانیم توافق کنیم و هنوز فرصت باقی است؛ اگر او و وکلایش در دادگاه حاضر نشوند، قاضی به تنهایی می تواند مدارک ما را بررسی کند.
  • درست است که آلیا درخواست 750 هزار یورو از سردار آزمون را دارد؟
  • بله، طبق قانون این مبلغ به او تعلق می گیرد؛ 25 درصد از درآمد پدر.
  • یعنی با احتساب درآمد سالانه 3 میلیون یورویی، ماهانه 62 هزار یورو باید به آلیا برسد؟
  • من هیچ مدرکی مبنی بر دستمزد خالص او ندارم اما طبق صحبت های انجام شده ظاهرا همین طور است و این احتمالا بیشترین نفقه تاریخ روسیه خواهد بود.
  • اگر سردار آزمون از روسیه برود، موضوع چطور بررسی می شود؟
  • دادگاه شروع شده و ما می توانیم پرونده را تکمیل کنیم، حتی اگر او روسیه را ترک کند. 
  • گفته می شود آزمایش دی ان ای از آزمون و بچه منتسب به او می تواند رازگشا باشد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: طرفداری

کدخبر: 734715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟