خانم مجری صداوسیما کشف حجاب کرد / نیلوفر امینی خواننده هم شد!

نیلوفر امینی فر که سابقه مدت‌ها ممنوع التصویری را در کارنامه دارد،نیلوفر امینی فر عکسی بدون حجاب و پس از آن یک ترانه با صدای خودش منتشر کرده است. ممنوع التصویری نیلوفر امینی فر حواشی بسیاری در پی داشت. نیلوفر امینی فر مجری تلویزیونی برنامه خانواده می‌گوید چهار-پنج سال پیشبه خاطر انتشار ناخواسته تصاویر شخصی‌اش به مدت یک سال ممنوع الکار بوده است. اما اکنون نیلوفر امینی فر به طور کامل کشف حجاب کرد و دست به خوانندگی زد.

به گزارش رکنا،نیلوفر امینی فر که سابقه مدت‌ها ممنوع التصویری را در کارنامه دارد، عکسی بدون حجاب و پس از آن یک ترانه با صدای خودش منتشر کرده است. او پس از ماجرای ممنوع الکاری اش این بار با منتشر کردن خوانندگی اش به دوران مجری گری خود پایان داد.

نیلوفر امینی فر کیست؟

نیلوفر امینی فر

نیلوفر امینی فر متولد ۶ تیر ۱۳۶۴ در تهران، مجری است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد، در اوایل دهه هشتاد لیسانس خود را به پایان رسانده است سه خواهر دارد و خودش فرزند اول خانواده می‌باشد

وی از همان دوران دبیرستان به خاطر علاقه‌ای که به عرصه هنر داشت پیشنهادهای بسیاری در زمینه بازیگری فیلم سینمایی و سریال دریافت کرداما به علت مخالفت پدرش به تمام آن‌ها پاسخ منفی داد.

خانواده وی ورود به عرصه هنر را منوط به قبول شدن در دانشگاه عنوان کردند، بع داز قبول وی در سال ۱۳۸۳ با گذراندن تست مجری‌گری درخانه فرهنگ نیمرخ وارد سازمان صدا و سیما شد و در همان سال اولین بار با اجرای برنامه دخترانه وارد قاب تلویزیون شد.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 734129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟