افشای گری بدل ایرانی آنجلینا جولی / پدرم  شکنجه ام می کرد! + سند

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی است . تصاویری از رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی که این روزها مشهور شده در کنار امیر تتلو زمانی که در ایران بود منتشر شده و رامانا سیاحی را مجبور به اعتراف درباره رابطه اش با تتلو کرده است. رامانا سیاحیافشاگری جدیدی کرد. رامانا سیاحی درباره شکنجه های پدرش صحبت کرد.

به گزارش رکنا، رامانا سیاحی عکسی از صفحه گوشی‌اش منتشر کرده و متنی که او خطاب به پدرش نوشته است.

رامانا سیاحی

جریان از این قرار است که گویی پدرش از عکس‌ها و سبک زندگی رامانا که اسم واقعی‌اش خدیجه است، غیرتی شده و حال او طبق عکس زیر جوابش را غیر مستقیم به او داده است.

نکته جالب اینجا است که رامانا سیاحی قبلا در یک مصاحبه عنوان کرده بود که پدرش جانباز است و احترام زیادی برای او قائل است ولی امروز او این گونه به پدرش تاخته و او را شکنجه‌گر خودش می‌نامد.

رامانا سیاحی بازیگر شد

پوستر فیلم کوتاه دربند به نویسندگی و کارگردانی فرزاد بیات که این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد، رونمایی شد.

حمید شیرازیان طراحی پوستر دربند را که برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده می‌شود، برعهده داشته است.

رامانا سیاحی و فرزاد بیات از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دربند که با فرمی خاص و موضوعی متفاوت ساخته شده درامی اجتماعی و عاشقانه است که به روابط بین دختران و پسران و تفریحات جوانان می‌پردازد.

این فیلم کوتاه جدیدترین تجربه فرزاد بیات در حوزه فیلم کوتاه است و این کارگردان قصد دارد پس از دربند اولین فیلم بلند سینمایی خود را بسازد.

رامانا سیاحی در زمانی که 18 سال داشته متوجه شباهت عجیب خود با آنجلینا جولی شده است. این شباهت به اندازه ای بوده که برخی در خیابان های کانادا از او می خواستند که اجازه دهد تا عکسی با رامانا بگیرند.

این خانم مدل ایرانی در کانادا زندگی می کند اما اخیرا برخی فیلم از خود منتشر کرده است که در حالی که حجاب نصفه و نیمه ای دارد یا آهنگی ایرانی حرکات موضون انجام می دهد. این اقدامات عجیب از مدل های ایرانی حرکت جامعه را به سوی ابتذال تقویت می کند.

رامانا سیاحی

درباره رامانا سیاحی چه می دانید؟

بعد از فعالیت های رامانا در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

رامانا سیاحی

او می گوید تا به حال هیچ گونه عمل جراحی روی صورت خود انجام نداده،اما نوع آرایش او که تاثیر زیادی بر شباهت او به خانم جولی دارد به گونه ای است که برخی احساس می کنند او به خاطر داشتن شباهت بیشتر به این سوپراستار آمریکایی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد.

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 734090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟