عکس های متفاوت از نفیسه روشن

 نفیسه روشن بازیگر مطرح ایرانی است که یک ماه پیش در صدر اخبار و حواشی بود اما ظاهرا خانم بازیگر چند روزی را به خود استراحت داده و کار عجیبی نکرده است.

نفیسه روشن

 نفیسه روشن در گذشته تا این حد حاشیه ساز و قرتی نبود اما با شاخ شدن های اینستاگرامی و البته درآمد هایش بسیاری از هنرمندان خانم دست از پا گم کردند و رویی دیگر از خود نشان دادند. نفیسه روشن دقیقا یکی از همین خانم ها بود.

نفیسه روشن

روشن فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و پس از عشق و عاشقی هایی که راه انداخته بود و از آقا داماد رونمایی نمیکرد حالا به تازگی تصویری همراه با یک پسر جوان منتشر کرده اما در کپشن آن تاکید دارد که بردارش است. به گفته بسیاری از کاربران چهره خانم بازیگر با حجاب قشنگتر بود و حالا با چتری هایی که بیرون ریخته زیبایی ندارد.

نفیسه روشن از خواستگارهای زیادش می گوید که به دلایلی عجیب و شرطهایی که آنها می گذاشتند آنها را رد می کرد.

نفیسه روشن غیر مستقیم به ماجرای فساد در سینما اشاره دارد که آنطور که می گوید خوساتگارهای او شرط کرده اند چون در سینما فساد هست نباید به بازیری ادامه بدهی و من روی غیرتی که به سینما و همکارانم (منظورشان پاک بودن همکارانشان است) دارم جواب رد می دادم.

جالب است که نفیسه روشن خودش در یک مصاحبه قبلا به فساد در سینما اشاره کرده بود ولی حالا می گوید به دلیل ادعای فساد خواستگارهایش را رد کرده است. نفیسه روشن در چند مصاحبه گفته بود که در سینما و تلویزیون فساد وجود دارد و برخی از بازیگران خاص نقش های خاص می گیرند.

او حتی در یک کمپین نامه به رییس صدا و سیما شرکت کرده بود که خانم های متاهل دیگر نقش نمی گیرند ولی همه ی حرف های خودش را تکذیب می کند و می گوید سوء تفاهم شده است !

خیلی از بازیگران می گویند که در سینما و حتی تلویزیون فساد وجود دارد و یک سری نقش ها را به افراد خاص با شرایط خاص می دهند. یکی از بازیگرانی که در لایو خود دست به افشاگری زد و هنوز هم پای حرف هایش ایستاده فلور نظری بود که می گوید در سینما و تلویزیون وقتی یک بازیگر زن ازدواج می کند دیگر به او نقشی پیشنهاد نمی شود ! او ادامه می دهد که همچنین بازیگر زن باید اهل مهمانی رفتن و شرکت در پارتی های شبانه باشد تا نقش بگیرد.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست.

در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است ، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

منبع: شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 732837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟