مهناز افشار باید تصمیم بزرگی بگیرد ! / طلسم  می شکند؟

مهناز افشار بازیگر ایرانی است. مهناز افشار در آلمان زندگی می کند.  مهناز افشار تاکنون حواشی زیادی داشته است .خانم مهناز افشار سالهاست که از ایران مهاجرت کرده و در آلمان زندگی می کند و میدانیم فیلم هایی که بازیگر زن آن مهاجرت کرده باشند , برای اکران عمومی مشکلات زیادی دارند . به خصوص که آن بازیگر مهناز افشار باشدکه حاشیه هایش کمتر از خود آقای کارگردان نیست!

کارگردانی که هرچقدر در آثار اولیه با کارش جلب توجه کرد ، در سال های اخیر با خبرسازی ها و حاشیه هایش در رسانه‌ها مطرح بوده ! از قهر و اختلاف با مهران احمدی - دوست دوران کودکی و همکار همیشگی- تا ماجرای دعوا با مجتبی جباری فوتبالیست مشهور که سرمایه‌گذار فیلم قبلی اش بود و در رسانه ها علیه او افشاگری کرد ! او این فیلم را در فرانسه ساخت و سال‌های اخیر آنجا اقامت داشته اما آخرین فیلمی که در ایران ساخت ، «ارادتمند شما نازنین بهاره تینا» تا امروز تنها فیلم توقیفی سینما باقی مانده است .

کاهانی

فیلمی که حاشیه ها و شایعات پیرامونش خود میتواند قصه یک سریال ۱۳ قسمتی باشد !

آخرین خبر این بود که کاهانی تصمیم به انتشار این فیلم در پلتفرم ها گرفته ، آن هم بدون سانسور ! یعنی هر آنچه در تمام این سال ها مانع از نمایش فیلم شده بود ! اما جالب اینجاست که شاید «مهناز افشار» اجازه چنین کاری به او در دقیقه ۹۰ ندهد!

 

 

کدخبر: 732507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟