عکس مهناز افشار در کنار دوستانش

مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفت. مهناز افشار پس از مهاجرت از ایران حواشی زیادی داشته است. به تازگی مهناز افشار در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت حضور یافت. استایل مردانه مهناز افشار در این فستیوال جلب توجه کرد.  مهناز افشار در استایل جدید خود از گوگوش تقلید کرد.

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما که چه عرض کنم خیلی وقت است که تنها بازیگر اینستاگرام است. افشار از هنرمندان معروف و خفن ایرانی بود که با مهاجرت ظاهرا استعداد خود را در خانه نگه داشته!

مهناز افشار

مهناز افشار بعد از خروج از ایران یک روز با پای لُخت و موهایی افشون ظاهر می شود، یکبار هم با دستمال سر و با حجاب! البته اینکه با لباس پوشیده در اینستاگرام پست می گذارد احتمال می رود که در همان حد اینستا باشد و پشت قاب گوشی همان بی حجاب بچرخد. افشار به گفته خود می خواهد به ایران بازگردد البته برای انجام کاری، به همین دلیل است که به طور کامل شکوفا نشده و کشف لباس نکرده است.

خانم بازیگر به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که البته نقاشی است اما در آن به قول کاربران به آرزوی خود رسیده و بالاخره برهنه شده است.

اما زیر پست خانم ازیگر برخی کاربران نظرات جالبی دادند که در ادامه می خوانید:

_ وقتی هم میخوای خدا راضی باشه هم بنده

_ بابا این تو عکس مثلا با حجاب نشون میده خدا میدونه تو روزمره چی میپوشه

_ تو واقعیت لخت نشدی عزیزم توی عکس لخت شدی

_ اینجوری چه جیگری میشی

_ ما فقط باید نقاشیتو با این مدل لباس شیک ببینیم

_ دور شما من بگردم که اینقدر خوبین بخدا لیاقت امثال شمارو ایران نداره ایشالله با ارزوی موفقیت بیشتر در کار های هنری شمارو ببینیم بازم مثل بانو گلشیفته عزیز

ظاهرا خانم بازیگر بین بی حجابی و با حجابی گیر کرده و دائم در حال رنگ عوض کردن است. مهناز افشار الان در آلمان حضور دارد و هیچ فعالیت هنری خاصی هم ندارد و اینکه این هنرمند تا کی می خواهد در این شرایط بلا تکلیفی بماند خدا داند!

افشار در غربت تنها با دخترش زندگی می کند. نه شوهری و نه خانواده ای. همه آن ها در ایران هستند و به همین دلیل ارتباطش با کاربران اینستاگرام زیاد است. او گاهی دلنوشته هایش را پست می کند گاهی هم از دلتنگی هایش می گوید.

مهناز افشار متولد سال 1356 و خرداد ماهی می باشد. او در شهر تهران به دنیا آمده و در رشته تدوین و بازیگری تحصیل کرده است.

مهناز افشار یکی از گرانترین بازیگران زن سینمای داخلی بود، او در دهه 80 و 90 به عنوان بهترین و محبوب ترین بازیگر زن سینمای ایران شناخته می شد.

افشار در سال 1393 با محمدیاسین رامین ازدواج کرد. همسر او متولد سال 1360 و 4 سال از خودش کوچکتر بود. این زوج در خرداد ماه سال 94 صاحب فرزند دختری شدند که اسم لیا را برای او انتخاب کردند.

کدخبر: 732204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟