پرستو صالحی چه می‌کند

پرستو صالحی بازیگر ایرانی استوری جدیدی در اینستاگرامش به انتشار گذاشت . در این استوری پرستو صالحی مشاهده می کنید . بسیاری از کاربران پرستو صالحی مدعی هستند که او از ایران رفته است اما بسیاری هم این استوری پرستو صالحی را سفری کوتاه مدت عنوان کردند . پرستو صالحی مدتی است که در سینما و تلویزیون کمرنگ شده است.

پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر شناخته شده اما نه چندان معروف ایرانی است که چند روز پیش با آه و ناله از ایران برای همیشه مهاجرت کرد. این بازیگر زن در صحبت های خود گریه می کند و می گوید به خاطر خانواده مجبور به رفتن شده است و با خواست خود نبوده!

  پرستو صالحی خیلی وقت است که کم کار شده و قطعا حالا که در خارج از ایران به سر میبرد خوشحال است و این بغض و اشک ها تنها برای تبرعه کرن خود از این حرکت می باشد. خانم بازیگر در ویدیوی که از خود منتشر کرد گفت قصد کشف حجاب ندارد اما با سرعت تصویری استوری کرده که در کنار «کامران و هومن» دو برادر خواننده ایرانی آن هم دست به کمر حضور دارد.

پرسو صالحی به شخصه نگفت به کدام کشور رفته اما از آن جایی که کامران و هومن در ترکیه کنسرت دارند قطعا خانم بازیگر هم در این کشور می باشد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

البته این حرکت خانم بازیگر آن قدر ها هم دور از انتظار نبود زیرا او ظاهرا به زور در ایران مانده بود و علاقه ای هم به حجاب نداشت و با توجه به حواشی که داشت انجام چنین کاری بعید نبود. احتمال می رود تا چند وقت دیگر تصاویر کشف حجابش هم در بیاید!

پرستو صالحی زمانی که در ایران حضور داشت گاهی اعتراضات تند و تیزی در مورد مسائل سیاسی می کرد و با وجود اینکه بازیگر پر کاری هم نبود اما بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام نیز دارد.

علت کم کاری پرستو صالحی

پرستو صالحی

 پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند:وی در صفحه فیس بوک خود نوشته :

«اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند.

متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (زاده ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین، مهندس الکترونیک است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادرش زندگی می‌کند.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 732189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟