دختر رقصنده دل عباس قادری را برد /  فیروزه کیست؟! + داستان باورنکردنی

عباس قادری خواننده سبک کوچه بازاری ایران است.عباس قادری متولد 26 شهریور 1326 در تهران است. عباس قادری جزو یکی از خوانندگان مشهور دهه خود بوده است. شهرت در خانواده عباس قادری موروثی است. ماجره دختری به نام فیروزه در زندگی عباس قادری رازی بود که برای همه جالب محسوب می شد. عباس قادری آهنگ مشهور خود را فیروزه نامید.

به گزارش رکنا، عباس قادری خواننده محبوب دهه ۵۰ آهنگ مشهوری دارد که به نام «فیروزه» است.

زمانی که این آهنگ اجرا و گل کرد، برخی رسانه‌های وقت قصه واقعی پشت این اسم و زندگی هنرمندی به نام فیروزه را منتشر کردند و صد البته به عادت همیشه حجم شایعاتی که دهان به دهان در کوچه و بازار نقل می شد ،به مراتب بیشتر از واقعیات بود !

عباس قادری

فیروزه دوباره برگشت / عباس قادری در انتظار او

در سال ۱۳۷۷ فیلمی روی پرده سینماها آمد با نام «عشق طاهر». بهناز جعفری دختری بود که برای پیدا کردن گذشته‌اش به ایران برمی گشت. منوچهر احمدی ثروتمندی بازاری و سنتی بود که در انتهای قصه مشخص می‌شد پدر این دختر - با بازی سعید پورصمیمی - همه عمر در زندان این مرد زندگی اش را باخته ...

در زمان خود عشق طاهر حسابی گل کرد ، بازیگران جوانش چهره شدند و گیشه موفقی داشت اما کمتر کسی باقی مانده بود که بداند قصه این فیلم از روی یک واقعه حقیقی نوشته شده و تعداد بسیار بسیار کمتری می دانستند بین فیروزه عباس قادری و فیروزه گمشده در فیلم عشق طاهر ، رابطه‌ای هست و از آن مهم تر نشانه‌ای از این شخصیت در زندگی حقیقی....

فیروزه که بود ؟! / دل عباس قادری را برد

قصه از دهه چهل آغاز می شود .زمانی که دختری جوان با نام هنری «فیروزه» روی سن کافه‌های لاله زار می خواند و می رقصید.

از دل همین کافه ها امثال نعمت آغاسی ،سوسن ،جواد یساری وعباس قادری به اوج شهرت و ثروت رسیدند. زن جوان نیز چنین رویایی داشت اما سرنوشت برایش خواب دیگری دیده بود ، در دام عشق افتاد.... جوانی خوش چهره ،ورزشکار ،بزن بهادر و کاسبی ثروتمند به او دل داد و خانه نشینش کرد. سنت رایج آن روزگار برای امثال فیروزه ...

تقسیم ارث پدری  عباس قادری!

حاصل ازدواج یک دختر و یک پسر بود، دختر وجاهت و پسر قدرت پدر را به ارث برده بودند! اما در سنین کودکی زندگی شان دوبار دستخوش تلاطم شد .

 بار اول ؛ بارفتن پدری که هیچکس نفهمید چه سرنوشتی پیدا کرد و بار دوم ؛ با وقوع انقلاب اسلامی

بار اول ، مادر برای تامین مخارج زندگی دوباره به کافه برگشته بود اما بار دوم و در حالی که دیگر طراوت جوانی هم نداشت ، با تغییر زمانه بکل خانه نشین شد و روزهای سخت دوباره آغاز ...

خواهر و برادر سلبریتی !

عباس قادری

سرنوشت یک دهه بعد به روی این خانواده دوباره لبخند زد. زمانی که دختر و پسر جوان خیلی زود به اوج موفقیت در کار خود را کشیدند و اگر دنیا مثل امروز بود ، هرروز عکسشان روی جلد مجله ها خودنمایی می کرد !

 پسر جوان به عضویت تیم ملی در آمد و مدال جهانی گرفت. دختر جوان نیز نوستاره سینما شد و مشهور اما بازی تقدیر در این خانواده هنوز ادامه داشت!

 این بار دختر جوان به خواستگاری بازیکن مشهور تیم ملی پاسخ و پس از ازدواج در اوج موفقیت و شهرت راهی ینگه دنیا شد تا درست مثل مادر زندگی خانوادگی را به کار هنری ترجیح دهد.

پرکاری برای جبران

در دهه ۸۰ و زمانی که دیگر پسرها از آب و گل در آمده و هردو مثل پدر بازیکنان موفقی شده بودند ، مادر دوباره به وطن برگشت تا دوره دوم فعالیت هنری خود را از سر گیرد .

حالا دیگر جوان نبود و نمی توانست نقش اول سینما باشد اما سریال های تلویزیونی و برنامه های مختلف و فضای مجازی آنقدر جا برای کار کردن داشتند تا او با پرکاری ماندگار و سالهای نبودنش جبران شود ! برادرش نیز پس از ورزش قهرمانی ، مربی موفقی شد و در آن سوی مرزها هم اسم و رسم بهم زد . همسر و پسرانش در آمریکا ماندند و خود ساکن تهران شد تا کماکان قصه فیروزه و عشق گمشده‌اش زنده بماند!

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 731761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟