وحشت نیوشا ضیغمی از یک واقعیت ! + فیلم عصبانیتش !
حجم ویدیو: 5.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

نیوشا ضیغمی بازیگر متولد تابستان است. نیوشا ضیغمی به تیر و کمان بازی علاقه دارد. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد. نیوشا ضیغمی گاهی در اینستاگرام فعال است.  نیوشا ضیغمی فیلم هایی را با لباس و جواهرات لاکچری اش منتشر کرده است.

به گزارش رکنا، خانم نیوشا ضیغمی زیاد دوست ندارد که به او بگویی پولدار (بر خلاف بهاره رهنما که مشکل خاصی ندارد او را پولدار خطاب کنی) او هزار بار به این داستان واکنش نشان داده است. او می گوید : من و همسرم یک زندگی نرمال داریم ، به اندازه ای که در زندگی مان کار کردیم درآمد داریم.

ماجرای ما مردم عادی و سلبریتی ها و داستان پولدار بودنشان یک ماجرای حل نشده باقی می ماند. ما سلبریتی ها را با وضعیت مالی خودمان مقایسه می کنیم و به آنها پولدار می گوییم ولی آنها هرچند که به اندازه کل یک سال ما در یک روز پول خرج کنند در برخی مواقع خودشان را پولدار نمی دانند و این به دلیل این است که انها وضعیت مالی خودشان را با یک شخصی که از آنها خیلی بیشتر پول دارد مقایسه می کنند.

نیوشا ضیغمی

چرا نیوشا ضیغمی عکسی از دخترش منتشر نمی کند

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی مانور زیادی روی بارداری خود داد و خب همه ی مصاحبه هایش این را اعلام می نمود و مردم خیلی حس خوبی به این اتفاق در زندگی او داشتند ولی بعد از به دنیا آمدن فرزند او دیگری خبری از دخترش نبود ! همین شد که برای مردم سوال پیش آمد که چرا خبری از دخترش در اینستاگرام او نیست. برخی حرف و حدیث ها پشت سر دختر نیوشا ضیغمی مطرح شده بود که می گفتند دختر او به دلیل زشت بودن نیاز به عمل زیبایی دارد به همین دلیل نیوشا ضیغمی می خواهد عکسی از دخترش منتشر نشود (چون دخترش شبیه به چهره خودش قبل از عمل زیبایی است) اما نیوشا ضیغمی به این حرف ها واکنش نشان داد و گفت که به دلیل فحاشی مردم به خودم و دخترم می خواهم عکسی از او منتشر نکنم.

نیوشا ضیغمی (3)

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 731704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟