کری خوانی زشت محمدرضا گلزار اندامش ! + فیلم
حجم ویدیو: 5.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

محمدرضا گلزار بازیگر و مجری ایرانی است. محمدرضا گلزار هم این روزها جنجال هایی در فضای مجازی به پا کرده است . محمدرضا گلزار اصالتا آذربایجانی و متولد تهران است. محمدرضا گلزار مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

به گزارش رکنا، محمدرضا گلزار از درون ماشین فوق خفن و لوکسش در خارج کشور پیام داده که به زودی قراره یک بدن بسیار خفن رو کنه تا همه رو زخمی کنه.

محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده مشهور که مدتی است مجری هم شده و البته فعال صنعت خودرو هم هست این روزها در زمینه پرورش اندام و بدنسازی خیلی ادعایش می شود و البته وقت زیادی از خود را صرف بدنسازی کرده است. معلوم نیست که در آینده هم می خواهد همین شکل پیش برود یا نه ولی آنچه مشخص است بعد از ایام قرنطینه که کسب و کارها رونق گرفت قطعا این همه وقت نمی کند که به ورزش حرفه ای بپردازد.

کارگری محمدرضا گلزار در رستوران

محمدرضا گلزار

یکی از صحبت هایی که همیشه گلزار درباره وضعیت مالی خودش می کند این است که امروز من را نبینید گذشته من را ببینید که چه زحمت هایی کشیدم تا به اینجا رسیده ام. او می گوید با کار کردن در رستوران شروع کردم و آنقدر زحمت کشیدم تا بالاخر توانستم موفق شوم. محمدرضا گلزار چندی پیش خطاب به کسانی که او را پولدار دارای ثروت بادآورده می دانند گفت که برای پولی که دارم زحمت زیادی کشیده ام. محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 731679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟